וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקסוס הפסידה 3 מיליון דולר על הכנסות של 2 מיליון דולר ברבעון השני

סוכנויות הידיעות

9.9.2002 / 15:57

החברה מחקה 680 אלף דולר בגין ירידה בערך השקעות; המנכ"ל, שלמה סדובסקי: "אנו מעריכים כי אנו מאוד קרובים לחתימת חוזים נוספים בשוק ה-AMR בארה"ב"



חברת נקסוס , המייצרת מערכות לאיתור כלי רכב גנובים ומערכות לקריאה מרחוק של מוני גז וחשמל, דיווחה היום על ירידה בהכנסות והתרחבות הפסדיה ברבעון השני של השנה.



הכנסות נקסוס, הנסחרת בנאסד"ק, הסתכמו ברבעון ב-2 מיליון דולר, לעומת 3.3 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2001 ו-2.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה. ההפסד הנקי של החברה ברבעון השני של השנה צמח ל-3 מיליון דולר, לעומת הפסד של 2.4 מיליון דולר ברבעון המקביל, והפסד של 915 אלף דולר ברבעון הקודם. במונחי רווח למניה דיווחה נקסוס על הפסד של 27 סנט, לעומת הפסד של 22 סנט ברבעון המקביל, והפסד של 8 סנט למניה ברבעון הראשון של השנה.



הרווח הגולמי של החברה בתקופה המדווחת היה 288 אלף דולר, לעומת רווח גולמי של 391 אלף דולר ברבעון השני של 2001 ורווח גולמי של 831 אלף דולר ברבעון הראשון של 2002.



ההוצאות התפעוליות של נקסוס ברבעון היו 2.4 מיליון דולר או 1.9 מיליון דולר לפני מחיקה בגין חובות מסופקים, לעומת 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל או 2.4 מיליון דולר לפני מחיקה בגין חובות מסופקים. ברבעון הראשון של השנה הסתכמו ההוצאות התפעוליות של החברה ב-1.9 מיליון דולר.



בשורת ההפסד התפעולי של החברה נרשם שיפור קל בתוצאות לעומת הרבעון המקביל. בתקופה המדווחת היה ההפסד התפעולי כ-2.1 מיליון דולר, לעומת 2.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2001. עם זאת, ההפסד התפעולי ברבעון הראשון של השנה הסתכם ב-1.1 מיליון דולר בלבד. כמו כן, דיווחה נקסוס על מחיקה של 680 אלף דולר בגין ירידה בערך השקעות ברבעון השני.



מנכ"ל נקסוס, שלמה סדובסקי, אמר בעת פרסום הדו"חות כי החברה מתמודדת עם אקלים עסקי מאתגר. "מצד אחת אנו עדים לביקוש מוגבר למוצרי ה-LBS וה-AMR שלנו, ומצד שני, המשבר הנוכחי גורם לנו להתמקד בעיקר בארגון מחדש וגיוס כספים, שמאפשרים לנו לנצל הזדמנויות בשוק", אמר סדובסקי.



"להתפתחות לרעה לאחרונה ביחסינו עם IMServ/AGL היתה בבירור השפעה שלילית על עסקינו", הוסיף סדובסקי. "עם זאת, אנו מעריכים כי היות ואנו מאוד קרובים לחתימת חוזים נוספים בשוק ה-AMR בארה"ב, השקעה בנקסוס מהווה הזדמנות גדולה למשקיעים פוטנציאליים ועשויה להבטיח את עתידנו".



נקסוס פועלת באמצעות שתי חטיבות עיקריות: חטיבת Automatic Vehicle Location המפתחת מערכות אוטומטיות לתקשורת אלחוטית דו כיוונית לאיתור כלי רכב ויישומי אבטחה אחרים, וחטיבת נקסוס דאטה הפועלת בתחום קריאת מונים אוטומטית (כגון מים, חשמל וגז).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully