וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות החתימה על הסכם המכירה של משב לשיכון ובינוי - ביהמ"ש הורה לבחון הצעות נוספות

גולן פרידנפלד

9.9.2002 / 16:31

קבוצת שלמה שמלצר מתמודדת מול שיכון ובינוי ומציעה סכום זהה לרכישה; שמלצר הציעה להמשיך ולהפעיל החברה באמצעות עובדיה, ושיכון ובינוי לא התחייבה על המשך העסקתם



הודעת הבורסה של חברת משב תעשיות קירור כי חתמה על חוזה למכירת מניות החברה הבת, משב הנדסה, ופעילותה העסקית של משב לחברת שיכון ובינוי תמורת 15 מיליון שקל היתה מוקדמת מדי.



ביום שישי השבוע הגיש נאמן משב תעשיות בקשה למכירת החברה לשיכון ובינוי. לאחר פרסום הודעת הבורסה הבוקר נדונה הקפאת ההליכים של משב בבית המשפט המחוזי בתל אביב. בדיון החליטה השופטת ורדה אלשיך כי היא מאריכה את הקפאת ההליכים עד ל-24 לנובמבר.



דיון בנושא המכירה לא עמד על סדר היום אך בשל הבקשה שהוגשה על ידי הנאמן ביום שישי האחרון התייחסה השופטת לבקשה. היא קבעה כי בניגוד להסכם של שיכון ובינוי עם הנאמן, הוא יחויב לנהל משא ומתן לרכישה גם עם מציעים נוספים ביניהם קבוצת שלמה שמלצר, המיוצגת על ידי עו"ד יוסף שם-טוב. שתי הקבוצות, המתמודדות גם על רכישת פויכטונגר תעשיות, הודיעו לנאמן כי הרכישה תתבצע רק לאחר בדיקת נאותות שתיערך לחברה.



ההבדל בין שתי החברות מתמקד בהצעותיהן לגבי המשך עתידה של החברה. קבוצת שלמה שמלצר החליטה להמשיך ולהפעיל את החברה ועובדיה כעסק חי ואילו חברת שיכון ובינוי עמה נחתם ההסכם לא התחייבה לכך, אלא הבטיחה להעסיק את עובדי החברה ככל שאלו יהיו נחוצים לפעילותה. עובדי החברה, המיוצגים על ידי עורכת הדין גלילה אורנשטיין, לא הסכימו לתנאי זה שכן המשמעות עבורם הינה פיטורי מרביתם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully