וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי שלום מבעלי חברת הארגז אמור להגיש מחר הצעה לרכישת פויכטונגר תעשיות בכ-15 מ' ש' מבלי לבצע בדיקת נאותות

גולן פרידנפלד

9.9.2002 / 18:26

כך נודע ל-Themarker; ההצעה עשויה להביא את הנאמן לחייב את הרוכשים לשלם מחיר מינימום עבור החברה, במידה שיחליטו שלא לרוכשה לאחר בדיקת הנאותות



מאת אמיר הלמר וגולן פרידנפלד



המירוץ סביב רכישתה של חברת פויכטונגר תעשיות יגיע בימים הקרובים לקו הגמר, אך ממש לפני, אמורה להתקבל מחר הצעה חדשה השונה מההצעות הקודמות: ההצעה הינה של חגי שלום, מבעלי חברת הארגז, לפיה ירכוש את פויכטונגר תעשיות בתמורה ל-15 מיליון שקל ולהצגת כל הערבויות שנדרשו על ידי המציעות. אלא שסכום זה, הנמוך משמעותית מהסכומים האחרים, מוצע על ידי שלום מבלי לבצע בדיקת נאותות לחברה. כך נודע ל-Themarker.



הצעה זו עשויה להביא לשינוי התנאים שיוצגו על ידי נאמן פויכטונגר תעשיות לחברות המתמודדות על רכישתה. ל-Themarker נודע כי הצעה זו עשויה להעלות דרישה מצידו של הנאמן, לפיה יוכל לחייב את החברות המתמודדות על פויכטונגר תעשיות לרכוש את מניות החברה במחיר רצפה של 25-30 מיליון שקל, וזאת במידה שיחליטו שלא לרכוש את החברה לאחר בדיקת הנאותות. תנאי כזה עשוי לנפות מהמירוץ קבוצות אשר כוונותיהן לגבי רכישת פויכטונגר תעשיות אינן רציניות.



עד כה, ההצעה הגבוה ביותר שהוגשה היא של קבוצת אורדן-סקופ מקבוצת שרפ"ק , שהציעה 50 מיליון שקל תמורת האופציה לרכוש את מניות פויכטונגר תעשיות. קבוצת שלמה שמלצר, המיוצגת על ידי רואה חשבון אבי טולדנו, הציעה 47.5 מיליון שקל, ואילו קבוצת שיכון ובינוי ומוטורולה הציעה את הסכום הנמוך ביותר - 40 מיליון שקל. שיכון ובינוי הגישה הצעה נוספת לרכישתה של פויכטונגר תעשיות, לפיה תשלם תמורת האופציה לרכישת המניות 59 מיליון שקל, וזאת במידה שבנק לאומי, לו משועבדות מניות החברה, יאפשר לה לקבל מפויכטונגר תעשיות אופציה בלתי הדירה לרכוש את מניות קבוצת אפקון בקרה ואוטומציה תמורת 30 מיליון שקל ואת מניות קבוצת אפקון אלקטרומכניקה תמורת 59 מיליון שקל. שתי החברות מוחזקות ע"י חברת פויכטונגר תעשיות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully