וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה של 1.4 מיליון דולר לווקלטק: תספק תשתית העברת שיחות בינ"ל לרשות התקשורת בתאילנד

שירלי יום-טוב

9.9.2002 / 23:46

מניית החברה עלתה היום ב-14.5% אך איבדה כ-80% מתחילת השנה; ווקלטק גברה במכרז על מספר מתחרות



חברת ווקלטק , המתמחה בתשתיות לפתרונות VoIP, הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף של 1.4 מיליון דולר עם רשות התקשורת בתאילנד (CAT), במסגרתו תספק ציוד לתשתית לרשת העברת שיחות טלפון אל מחוץ לתאילנד.



ווקלטק זכתה בחוזה במסגרת מכרז בו גברה על מספר מתחרות. ההתקשרות עם הרשות התאית התבצעה באמצעות חברת התקשורת Pan Asia - המפיצה המקומית של ווקלטק בתאילנד. במסגרת פרישת התשתית תתקין ווקלטק את פתרונותיה ב-16 נקודות ברחבי תאילנד.



ווקלטק דיווחה בסוף חודש יוני על תוצאותיה לרבעון השני מהן עלה כי ההכנסות הסתכמו ב-6.8 מיליון דולר - עלייה של כ-100% לעומת ההכנסות ברבעון הראשון ועלייה של 23% בהשוואה לרבעון המקביל. העלייה בהכנסות יוחסה להזמנה גדולה שהתקבלה ברבעון הראשון של השנה אך נרשמה רק ברבעון השני.



בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי של 1.9 מיליון דולר או 16 סנט למניה, לעומת הפסד נקי של 3.9 מיליון דולר או 32 סנט למניה ברבעון הקודם והפסד נקי של 14.6 מיליון דולר או 1.2 דולרים למניה ברבעון מקביל.



מניית החברה עלתה היום ב-14.5% למחיר של 55 סנט המשקף לחברה שווי שוק של 6.7 מיליון דולר - נמוך ב-80% משווי השוק שלה בתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully