וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' מציעה את האייפון 6 בשיטת הליסינג

החברה תאפשר ללקוחותיה לרכוש את המכשיר החדש בתשלום חודשי קבוע ולשדרגו כעבור שנה וחצי ללא המשך תשלום על המכשיר הישן

אייפון 6. AP
"אופציה להחליף מכשיר כל שנה וחצי, עם אחריות לכל התקופה, במחיר הזול במאות שקלים מהמחיר המזומן"./AP

חברת אורנג' תציע ללקוחותיה לרכוש את מכשיר האייפון 6 החדש על פי עקרונות שיטת הליסינג –תשלום חודשי קבוע מראש המאפשר שדרוג המכשיר לדגם חדש כל שנה וחצי ללא המשך תשלום על המכשיר הישן. ההצעה מגלמת את רכישת המכשיר מידי הלקוח בסכום ידוע מראש.

המכשירים יוצאו למכירה החל ממחר (חמישי). התשלום על פי עקרונות שיטת הליסינג כולל תשלום חודשי למשך 18 חודשים ותשלום חד פעמי של 899 שקלים בסוף התקופה.

סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית של פרטנר, צביקה שיינפלד, ציין כי "כחברה המובילה בחדשנות ובקדמה טכנולוגית, אנו מציעים, לראשונה בישראל, אלטרנטיבה נוספת לרכישת מכשיר סלולרי מתקדם. לקוחות הסלולר מעוניינים להיות בחזית הטכנולוגיה ולהשתמש במכשירים החדישים ביותר, ההשקות של היצרניות נעשות תכופות והמעמסה הכלכלית מכבידה, כיוון שהלקוחות נאלצים לשלם על שני מכשירים בעת ובעונה אחת. ואכן בדיקות שערכנו עולה כי הלקוחות מעוניינים במכשיר מתקדם במחיר משתלם ובשקט נפשי" לדבריו,."אימוץ שיטת הליסינג מעניקה פתרון כולל: מענה לקושי בתשלומים כפולים, איבוד ערך של המכשיר ואופציה להחליף מכשיר כל שנה וחצי, עם אחריות לכל התקופה, במחיר הזול במאות שקלים מהמחיר המזומן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully