וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד בדיסקונט השבית 2 סניפים

עירית אבישר

23.10.2014 / 13:38

ההשבתה המפתיעה נעשתה על רקע סגירת המינהלה של מרחב דן ושיבוץ העובדים. ההנהלה: חסרי אחריות

בנק דיסקונט. שי מכלוף
"התנהלות זו הינה חסרת אחריות, מנוגדת לדין ולמקובל ואין לה כל הצדקה"/שי מכלוף

מחריפה מערכת היחסים בין הנהלת דיסקונט לועד העובדים. ועד העובדים, בראשות מני גרינשטיין הודיע אמש להנהלת הבנק כי ישבית מחר שני סניפים, ואכן הושבתו היום סניפי רמת ותל גנים. הרקע להשבתה הוא החלטת הנהלת הבנק לסגור את מנהלת מרחב דן, מה שהביא לניוד של כ-25 עובדים, כאשר כמה מהם אינם מרוצים ממקומם החדש.

ההחלטה לבצע את ההשבתה נעשתה על אף שאין סכסוך עבודה בבנק, מה שעורר את זעם ההנהלה בראשות לילך אשר טופילסקי. בתגובה ביטלה אשר טופילסקי את הגעתה היום לאירוע הספורטיאדה באילת שם נמצאים חלק מעובדי הבנק, וכן נשלח מכתב חריף לעובדי הבנק ולבכירים בהסתדרות בנושא זה.

"התנהלות זו הינה חסרת אחריות, מנוגדת לדין ולמקובל ואין לה כל הצדקה. נושא סגירת המרחב ושיבוץ העובדים הובא לידיעתכם זה מכבר והוא מטופל מולכם בדרגים הבכירים ביותר", נכתב במכתב עליו חתומה יפית גריאני ראש חטיבת משאבים בבנק.

עוד נכתב: "העובדה שטרם הושלם שיבוצם של עובדים ספורים, אשר חלקם מעמידים דרישות שאין להן מקום, אינה מצדיקה התנהלות חסרת אחריות, שאינה מעוגנת בדין ונעדרת כל בסיס, על רקע ההידברות בנושא זה בפרט ויחסי העבודה בבנק בכלל".

במכתב צוין כי "הבוקר אף נודע לנו כי נציגיכם מנעו מעובדי הסניפים האמורים אשר הגיעו לעבודה, להיכנס לסניפים ולבצע עבודתם כנדרש על ידינו". בדיסקונט קוראים לועד לסיים את השביתה, ומציינים כי העובדים ששבתו לא יקבלו את שכרם.

יחסי העבודה בדיסקונט מתוחים מזה זמן, על רקע תוכנית ההתייעלות שמבקשת אשר טופילסקי לקדם בבנק, הקוצצת הקטנה של מצבת כוח האדם במאות עובדים. היחסים הוחרפו כאשר נודע כי בבנק שכרו באחרונה את יו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני כיועץ ליחסי עבודה. בועד התנגדו למינוי ואף הוציאו מכתב רשמי בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully