וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלסברג מביאה את שחקן הכדורגל ג'ון בארנס לישראל

23.10.2014 / 16:33

לרגל השקת הפעילות הבינלאומית של חברת "קרלסברג" ""Play With The Legends יעבור בארנס בין פאבים ברחבי הארץ ויאתגר את הלקוחות לנצחט בבעיטת פנדל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ון בארנס, הקשר האגדי של קבוצת הכדורגל האנגלית ליברפול, יגיע לישראל ביום ראשון, ה- 2 בנובמבר, במסגרת פעילות של חברת "קרלסברג", נותנת החסות הרשמית כבר 21 שנים לקבוצת ליברפול באנגליה.

בארנס, עתיד להגיע לישראל לרגל השקת הפעילות הבינלאומית של חברת "קרלסברג" ""Play With The Legends, במסגרתה יאתגר ברי מזל שיזכו לניסיון להכנעתו בבעיטת פנדל על גבי משאית מיוחדת שתנדוד במהלך השבוע בין ברים נבחרים ברחבי הארץ. מעבר לחיבור ארוך השנים עם הקבוצה האנגלית ליברפול, חתמה השנה חברת "קרלסברג" על הסכם חסות עם הליגה האנגלית, "הפרמייר ליג", בכללותה.

בארנס, כדורגלן עבר בינלאומי, יליד ג'מייקה ואחד משחקניה המובילים של קבוצת ליברפול בסוף שנות ה-80 ובשנות ה-90, נחשב לשחקן מוערך בקרב אוהדי ליברפול בארץ ובעולם. הוא הוביל את הקבוצה להישגים משמעותיים בשנות ה- 80-90 (אליפויות וגביעים), כמו גם לזכייה בגביע האנגלי בשנת 1990 אז שיחק במדי הקבוצה גם השחקן הישראלי רוני רוזנטל. כמו כן בעונת 1999-2000, לאחר פרישתו כשחקן פעיל, אף אימן את שחקן העבר אייל ברקוביץ (כיום מאמן הפועל ת"א) בקבוצת גלזגו סלטיק בסקוטלנד.

  • עוד באותו נושא:
  • קרלסברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully