וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט נכנעה: ההסתדרות הכללית תייצג את עובדי הוט מובייל

גד פרץ

24.10.2014 / 10:10

הנהלת הוט מובייל מוותרת על המאבק לאחר שבית הדין לעבודה הכיר בהסתדרות הכללית כנציגת העובדים. מנכ"ל החברה הודיע השבוע לעובדים שהנהלת החברה לא תיאבק בהחלטה והיא מכירה בהתארגנותם ובהסתדרות

הישג לעובדי הוט מובייל ולהסתדרות העובדים הכללית החדשה במסגרת מאבקם מול הנהלת החברה והקבוצה להכיר בכם כארגון עובדים יציג. אתמול שלח ישעיהו רוזנברג, מנכ"ל החברה, מכתב לעובדים שבו הוא מודיע להם שההנהלה מכירה בהסתדרות כארגון היציג והיא לא תערער על כך.

בכך משלימה הנהלת קבוצת הוט בהכרה בעובדי הוט מובייל כיחידת מיקוח נפרדת. יחד עם זאת, ייתכן שהנהלת החברה תערער על גובה הקנס שקבע בית הדין לעבודה בסך מיליון שקל על התנהלותה של הקבוצה כלפי העובדים בהוט מובייל בכל הקשור לניסיונות לסכל את התארגנותם.

ההודעה של רוזנברג באה לאחר שבהחלטה מהותית וחשובה מאד, הכיר בית הדין לעבודה בהתארגנות של עובדי הוט מובייל כחוקית והכיר בהסתדרות הכללית כגוף המייצג שלהם. כזכור, אחד הטיעונים של קבוצת הוט במסגרת המאבק היה שאין להכיר בהסתדרות הכללית משום שההסתדרות הלאומית היא הגוף שמייצג את עובדי הקבוצה כולה.

הניסיון לתרגיל המשפטי לא הצליח ועובדי הוט מובייל זכו בהכרה כארגון יציג ונפרד משאר הקבוצה, וכאמור השבוע מסתיימת הסאגה לאחר שהוט מובייל מודיעה בעצם שלא תערער ולא תמשיך להיאבק משפטית בזכות של עובדיה להתאגדות.

מהוט מובייל נמסר בתגובה: "הוט מובייל מכירה בהסתדרות הכללית כארגון העובדים היציג בחברה, יחד עם נציגות העובדים נפעל למען עתידה העסקי ויחסי העבודה בחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully