וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינג'אן השלימה סבב גיוס שלישי בהיקף של 8.5 מיליון דולר

בעז בבאי

10.9.2002 / 13:13

בשלב הראשון של הסבב גייסה פינג'אן באפריל השנה 2 מיליון דולר מיזראל סיד ובשלב השני, שהסתיים החודש, גייסה 6.5 מיליון דולר

חברת אבטחת המידע הישראלית פינג'אן (Finjan) השלימה סבב גיוס הון פרטי שלישי בהיקף של 8.5 מיליון דולר. הסבב השלישי נערך בשני שלבים. בראשון גייסה פינג'אן באפריל השנה 2 מיליון דולר מקרן ההון סיכון יזראל סיד פרטנרס. בשלב השני, שהסתיים החודש, גייסה החברה 6.5 מיליון דולר מקרן בנצ'מארק, שהובילה את הסבב, וממשקיעים קודמים, בהם אייפקס ובסמר.

שלמה טובול, מייסד ומנכ"ל החברה, ציין שהשלמת הגיוס מבוססת על ההצלחה העסקית שרושמת החברה בשנה האחרונה ורשימת הלקוחות שלה, הכוללת את מרבית הבנקים המרכזיים בעולם, בהם הפדרל ריזרב האמריקאי, בנק אוף אינגלנד, בנק אוף אוסטרליה וכן בנק ישראל. לקוח גדול נוסף הוא הדואר הגרמני, הדויטשה פוסט, שהתקין את הפתרון של פינג'אן בעשרות אלפים ממחשבי החברה.

לדברי טובול, פינג'אן צפויה לרשום רווחיות בכל שנת 2002, בהמשך למעבר לרווח ברבעון האחרון של 2001. הפתרון של פינג'אן, המתחרה כיום בחברות מובילות כמו סימנטק וטרנד, מגן על מערכות מחשבים של ארגונים מפני וירוסי קוד עוין, על ידי בדיקת מאפייני קבצים על הרשת ועל תחנת הקצה.

החברה, שהוקמה ב-1996, נקלעה למשבר באמצע 2001 ופיטרה 30 מ-70 עובדיה, אך הצליחה להתאושש בעקבות חזרתו של מייסדה שלמה טובול לתפקיד המנכ"ל בספטמבר בשנה שעברה. בנובמבר 2001 הודיעה יצרנית האנטי וירוס האמריקאית מק'אפי על הסכם שיווק משותף של חבילות מוצריה עם טכנולוגיית ההגנה הפרואקטיווית של פינג'אן. בפברואר השנה מונה ניק פליסיונה, שכיהן כסמנכ"ל במק'אפי, כנשיא פינג'אן בארה"ב. החברה, שמרכז הפיתוח שלה ממוקם בנתניה, מעסיקה כיום כ-50 עובדים ולדברי טובול היא מגייסת כיום עובדים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully