וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וראקס, המפתחת פתרונות לתשאול ותחקור בטחוני מרחוק, מנהלת מו"מ לגיוס של 1-3 מיליון דולר

בעז בבאי

10.9.2002 / 14:04

החברה, הנמצאת בבעלות אימג'ין ויזואל דיאלוג, ניסקו היי-טק ואנוש אבטחה ואחזקה, השלימה גיוס סיד של 750 אלף דולר בעת הקמתה במארס



חברת הסטארט אפ הישראלית וראקס, העוסקת בפיתוח פתרונות בתחום התשאול והתחקור הבטחוני מרחוק, נמצאת במו"מ לגיוס הון פרטי בהיקף של 1-3 מיליון דולר ממשקיעים אסטרטגיים וקרנות הון סיכון; כך מסר אמיר גלוגאו, מנכ"ל החברה.



החברה נמצאת בבעלות אימג'ין ויזואל דיאלוג, ניסקו היי-טק וחברת אנוש אבטחה ואחזקה, העוסקת במתן שירותי מיקור חוץ בתחום אבטחה והסבה של כוח אדם.



וראקס השלימה גיוס סיד של 750 אלף דולר בעת הקמתה במארס השנה. אימאג'ן השקיעה 500 אלף דולר וניסקו היי-טק השקיעה 250 אלף דולר, תמורת 60% ממניות החברה.



גלוגאו, המשמש גם כמנכ"ל אימג'ין, ציין שהיוזמה להקמת החברה הושפעה מאירועי ה-11 בספטמבר בארה"ב. החברה מתמקדת כיום בפיתוח מערכת מודולרית, המשלבת טכנולוגיות מגוונות, שתאפשר זיהוי ואימות יעיל של זהות וכוונות של אנשים. המערכת מיועדת לכוחות ביטחון ומשטרה, רשויות הגירה, רשויות לאבטחת מתקני תחבורה כמו נמלי תעופה, תחנות רכבת וכן סוכנויות ומשרדים ממשלתיים כמו ה-FBI בארה"ב.



המערכת, הנמצאת כיום עדיין בשלב הפיתוח, כוללת בין היתר מאגר ידע המכיל שאלות מקצועיות, תוכנת תקשורת לביצוע שיחות וידיאו עם מומחים מתאימים, חיישנים ביומטריים המספקים אינדיקציות של מצבו הרגשי בעת תהליך התחקור וכן יישומים לניהול ופיקוח של תהליך התחקיר.



החברה, שהוקמה על ידי יוסי שקל מאנוש, מעסיקה כיום 5 עובדים. היא פועלת במשרדים של אימג'ין, חברה בת של ניסקו תעשיות , אשר עוסקת בפיתוח מערכות מולטימדיה לשירות ותמיכה בלקוחות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully