וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רייפמן לא מתרגש מאזהרת המכירות של נוקיה: השוק של אמבלייז ממשיך להציג צמיחה מואצת

אמיר טייג

10.9.2002 / 15:10

מנכ"ל אמבלייז: ברמת אי הוודאות השוררת בשוק בהחלט יכולה להיות דחייה נוספת של שנתיים בחדירת הטכנולוגיה של תכנים עשירי מדיה על גבי רשתות סלולריות



בתגובה להודעת חברת נוקיה, על אי עמידה בתחזיות המכירה, אומר אלי רייפמן, מנכ"ל חברת אמבלייז , כי לא ניתן להשליך מירידת הכנסות נוקיה לגבי שוק היעד בו פועלת אמבלייז. להערכתו, המכירות הכמותיות של הטלפונים מבוססי המדיה ממשיכות לעלות בשיעור ניכר וצפויות להגיע לכ-100 מיליון מכשירים בשנת 2004.



"בעוד מגזר הטלפונים המיושנים קרוב לרוויה, מגזר הטלפונים של הדור הבא צומח בקצב גבוה, וצפוי להגיע לרוויה רק בעוד מעל עשור", אומר רייפמן. לדבריו, ברמת אי הוודאות הקיימת היום בשוק, בהחלט יכולה להיות דחייה של עוד שנתיים בחדירת הטכנולוגיה של העברת תכנים עשירי מדיה על גבי רשתות סלולריות.



"אנו בעיצומו של משבר, שבא לאחר כמעט 20 שנה של צמיחה מואצת בשוק הטלקום. משבר זה כבר גרם לדחייה בלוח הזמנים לחדירת הטכנולוגיה עשירת המדיה לתחום הסלולרי בשנתיים. במצב הנוכחי רמת אי הוודאות כל כך גבוהה שלא ניתן לדעת האם הטכנולוגיה תתחיל את חדירתה ההמונית בעוד חודש או בעוד שנתיים", כך אומר רייפמן. "חוסר ודאות זו קיים רק בטווח הקצר, כאשר בטווח הארוך כל מפעילי הרשתות הסלולריות יוצאים מנקודת הנחה כי טכנולוגיה זו אכן תחדור, והראיה לכך הן ההשקעות הכבדות אותן מבצעות חברות הסלולר".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully