וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי: הכרטיסים למופע שלי אזלו תוך 6 שעות

דפנה הראל-כפיר

30.10.2014 / 7:25

רמי לוי - שמוכר אייפון 6 במחיר הנמוך בארץ אך מדבר במכשיר נוקיה ישן ששוויו 200 שקל - לא מתרגש מהטענות שהוא משקיע מיליונים במופע חנוכה רק כדי להאדיר את שמו: "מי שציני - שיבוא וישקיע בעצמו 4.5 מיליון שקל"

פתיחת סניף חברת הסלולר החדש של רמי לוי בגבעת שאול, דצמבר 2011. עומר מירון
"כל דבר שהוזל בארץ - זה בזכות האסטרטגיה שלנו". רמי לוי/עומר מירון

גם השנה אזלו הכרטיסים למופע חנוכה הגדול "פנטזיה אלף לילה ולילה" שיזם רמי לוי, מיד אחרי שהוצעו למכירה. ומה הפלא? הכרטיסים נמכרו ב-20 שקל בלבד, ללא התניית קנייה וללא הגבלת כמות.

משיקוליהם שלהם, רינת גבאי וטוביה צפיר לא ישתתפו השנה אלא יככבו על במות אחרות, אבל מהבמה לא ייעדרו שחקנים בולטים ודמויות אהובות על הילדים: החל מחנה לסלאו ואבי קושניר, ועד טהוניה רובל ומירי מסיקה.

גם השותפה של לוי להפקה התחלפה, והשנה זו לא חברת כאל, אלא רשת טויס אר אס.

בראיון ל"גלובס" מספר לוי כמה מיליונים השקיע, משיב למי שמותח ביקורת על החלטתו לסבסד מופע חנוכה ומסביר למה אינו מוטרד מחקיינים:

- חנוכה עוד לא נראה באופק, ולמופע "פנטזיה אלף ולילה" אין כבר כרטיסים.

"נכון, היה ביקוש גדול. תוך 6 שעות נגמרו כל הכרטיסים. אני עד עכשיו בהלם. זה רק מראה כמה אנשים היו צמאים לזה וכמה בשנה שעברה זה עזר להם".

- כמה כסף מושקע במופע?

"מדובר בהשקעה של כ-5.5 מיליון שקל. רוב ההשקעה היא שלי, וחלק של טויס אר אס. חשבתי שהפעם מתאים יותר לשלב ביוזמה הזאת רשת שמתמחה בילדים ובצעצועים".

- מה גורם לך להוציא כל-כך הרבה כסף, זו השנה השנייה, על פעילות הפסדית? יש שטוענים כלפיך שאתה גאון שיווקי, ושהכול נועד לקדם ולפרסם את עצמך. הנה, עובדה שאני מראיינת אותך עכשיו.

"מי שמסתכל על זה בציניות, שיבוא בעצמו וישקיע 4.5 מיליון שקל. את יודעת אילו מכתבי תודה אננחנו מקבלים? יש אימהות שכותבות לי שבזכותנו הן הצליחו לאפשר לילדים שלהן לראות מופע שהם מעולם לא זכו לראות.

"שכולם ייטיבו עם הצרכנים וייצאו גאונים שיווקיים. כל אלה שחושבים שאני גאון שיווקי - אם בדרך זה יוצא ככה, ואני מיטיב עם הצרכן - זה בסדר. יש לנו תקציב שיווק, ואת חלקו אנחנו מסיטים לטובת המופע, במקום להשקיע אותו בפרסום. אנחנו מקבלים אמנם פרסום, אבל בכסף שהשקעתי יכולתי להרוויח יותר פרסום".

- אז לא היה עדיף להשקיע את הכסף הזה בקמפיין פרסומי ודי?

"כלכלית, אולי עדיף להשקיע את הכסף הזה בקמפיין כלשהו, אבל יש פה תרומה לקהילה".

- היה קשה לגייס שחקנים?

"לא, הרבה שחקנים רצו לבוא, כי אנחנו משלמים כסף מלא. השחקנים מתחברים לרעיון".

- כשמוכרים כרטיס ב-20 שקל, יש מי שיחשוש שהרמה נמוכה.

"אנחנו נותנים הופעה ברמה הגבוהה ביותר. זה שזה עולה 20 שקל - זה לא אומר שהרמה נמוכה, להפך. אנחנו לוקחים את השחקנים הטובים ביותר. אנחנו משלמים להם מחיר מלא. הם לא באים בהתנדבות".

- אתה מוכר כרטיס ב-20 שקל, ומחיר מלא לכרטיס בחנוכה מגיע ליותר מ-170 שקל. אתה אמנם מפסיד על כרטיס ב-20 שקל, אבל מה המחיר הריאלי?

"מחיר ריאלי של כרטיס למופע חנוכה הוא בין 65 ל-80 שקל. עיקר הכסף הולך לשחקנים הראשיים ולאולמות".

- אז למה הכרטיסים לרוב המופעים כל-כך יקרים?

"הם נהנים מזה שיש להם סוג של בלעדיות, הם יוצאים מהנחה שבכל מקרה ישלמו. אם תהיה תחרות, המחיר יירד".

- מה דעתך על התחרות מצד שופרסל, שתמכור כרטיס ב-30 שקל למופע "גיבורי האור"?

"למה היא הורידה את המחיר מהשנה שעברה? זה לא במקרה. כל דבר שהוזל בארץ - זה בזכות האסטרטגיה שלנו, גם המזון וגם המופע. חוץ מזה, הם מוכרים כרטיסים רק לחברי מועדון שופרסל ובהתניית קנייה. אצלי הכרטיסים היו פתוחים לכלל הציבור. אני לא מכריח אנשים להיות לקוחות שלי".

- יש סיכוי לעוד מופעים?

"ייתכן, זה תלוי באילוצים של השחקנים ושל האולמות".

- ויהיה מופע בשנה הבאה?

"בעזרת השם. אם לא, תהיה פעילות אחרת".

- בשבוע שעבר הודעת שתמכור את אייפון 6 במחיר הכי נמוך בארץ. אתה לא מסוגל לא להיות הכי זול?

"לנו יש אסטרטגיה - למכור הרבה ולהרוויח מעט. אני אשמור על המחיר הזה כל הזמן. זה הלך חבל על הזמן. לכן כרגע אין במלאי, אנחנו מתחייבים לספק תוך 15 יום. אבל אני בכלל מציע לצרכן לא לקנות עכשיו אייפון. למה למהר? למה לרוץ? מת העולם? הניסיון מלמד שבכל מה שקשור לטכנולוגיה, המחיר יורד. את שומעת אותי טוב כשאני מדבר עכשיו? אני מדבר איתך ממכשיר נוקיה C2, הוא עולה 200 שקל. זה הטלפון שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully