וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NDS תספק לחברה בת של סופטבנק פתרון העברת תקשורת מאובטחת בפרוטוקול אינטרנט

סוכנויות הידיעות

10.9.2002 / 17:05

NDS תספק ל-BB כייבל קורפוריישן ארכיטקטורה המאפשרת העברת שידורים מוצפנים של טלוויזיה דיגיטלית



חברת אנ.די.אס , מקבוצת ניוז קורפ, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים ובשירותי טלוויזיה דיגיטלית בתשלום, חתמה על הסכם עם BB כייבל קורפוריישן - חברה בת של סופטבנק ברודמדיה קורפוריישן.



במסגרת ההסכם ישתמש שירות BB כייבל TV ביפאן - אותו מפעילה BB כייבל קורפוריישן - בארכיטקטורת ה-Synamedia של NDS ובכרטיסים החכמים שלה בממירים הדיגיטליים (set-top boxes).



העסקה מסמנת השקה ראשונה רחבת היקף של שירות מאובטח של טלוויזיה דיגיטלית בתשלום בפרוטוקול אינטרנט על גבי ADSL. השקת שירות BB כייבל TV צפויה בסתיו הקרוב, תחילה בטוקיו, ובהמשך בערים נוספות ביפאן.



ה-Synamed היא ארכיטקטורה המאפשרת העברת שידורים מוצפנים של טלוויזיה דיגיטלית ווידיאו על גבי ADSL ורשתות פס רחב אחרות, ותומכת ברשתות IP. בסיסי הנתונים של ה-Synamedia מכילים תוכן ומידע על המנוי, העדפות הצפייה שלו ומידע לגבי התכנים בהם הוא מורשה לצפות, מה שמאפשר צפייה בווידיאו לפי דרישה ויישומים מתקדמים אחרים.



בחודש יוני השנה הודיעה NDS כי חתמה על הסכם עם Thirdspace, חברת שירותי טלוויזיה בפס רחב, במסגרתו Thirdspace תשלב באפליקציות הפס הרחב שלה את ארכיטקטורת ה-Synamedia של NDS.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully