וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BVR דיווחה על הפסד נקי של 600 אלף דולר ברבעון השני, לעומת הפסד של 5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל

סוכנויות הידיעות

10.9.2002 / 17:04

החברות המסונפות קורסמה ובריטקום תרמו להפסדים של בי.וי.אר 250 אלף דולר ו-100 אלף דולר, בהתאמה



חברת בי.וי.אר טכנולוגיות הישראלית פירסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה, מהן עולה כי הפסדיה הנקיים הסתכמו ב-600 אלף דולר, לעומת הפסד נקי של 5.1 מליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2001. במונחי הפסד למניה דיווחה החברה על הפסד של 6 סנט לעומת הפסד של 53 סנט ברבעון המקביל.



בי.וי.אר טכנולוגיות היא חברת החזקות ובעלת מניות בחברות קורסמה (41%), בריטקום (33%) ויוניספייר (41%). ההפסד הנקי של החברה ברבעון הושפע מהפסדיה בחברות מסונפות. אלה הסתכמו ב-500 אלף דולר, לעומת 750 אלף דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת. מי שתרמה בעיקר להפסדים ברבעון השני היתה חברת קורסמה, שגררה את בי.וי.אר להפסד של 250 אלף דולר. בריטקום תרמה לבי.וי.אר הפסד נוסף של 100 אלף דולר.



"במהלך הרבעון המשכנו ביישום התוכניות שלנו לחלק את נכסינו המוחשיים לבעלי המניות, וב-23 באפריל השלמנו את חלוקת החזקות בי.וי.אר בחברה הבת VIZRT, אשר רשמה שיפור מתמשך בתוצאותיה", אמר ירון שיינמן, יו"ר ומנכ"ל החברה.



"אנו ממשיכים לחפש דרכים נוספות להגדיל את הערך עבור בעלי המניות וליישם את כל הצעדים הנדרשים כדי להמשיך בחלוקת נכסים נוספים לבעלי המניות שלנו", המשיך שיינמן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully