וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיצ'יפ טכנולוגיות זכתה בפרס ה-Comet Award לשנת 2002

TheMarker

10.9.2002 / 17:39

הפרס מוענק ע"י המגזין "Communication Systems Design"; איזיצ'יפ, חברה בת של לנאופטיקס, מפתחת מעבדי תקשורת במהירויות של 10 ו-40 ג'יגה ביט



איזיצ'יפ טכנולוגיות, חברה בת של לנאופטיקס וספקית מעבדי תקשורת במהירויות 10/40 ג'יגה ביט, הודיעה היום על זכייתה בפרס ה-?Comet Award? לשנת 2002, המוענק על ידי Communication Systems Design - המגזין הטכני למהנדסים ומנהלים המעורבים בתכנון מערכות וציוד תקשורת.



ה-Comet Award מזהה בכל שנה 20 חברות תקשורת קטנות ובינוניות אשר הגיעו להישגים מרשימים בתחומן תודות למימוש חזונן הטכנולוגי, חדשנותן והסיכונים שנלקחו.



"כאשר איזיצ'יפ השיקה את מעבד ה-NP-1 במהירויות 10 ג'יגה ביט עם יכולות הקלסיפיקציה וה-7 Layer, בתחילת 2002, הוצב הרף העליון לשאר החברות בענף, במונחים של אינטגרציה, יכולות התכנות, עלות וגמישות", אמר פטריק מניון, העורך הראשי של Communication System Design. "איזיצ'יפ עונה על צורך קיים בתחום מעבדי התקשורת לרשתות Metro, Carrier, Edge, Core and Enterprise, ותהיה חלק אינטגרלי מתכנון מערכות תקשורת היום ובעתיד הנראה לעין".



איזיצ'יפ טכנולוג'יס היא חברת סמיקונדקטור המספקת מעבדי תקשורת במהירויות של 10 ו-40 ג'יגה ביט. טכנולוגיית ה-TOPcore של החברה מספקת עיבוד מהיר של כל שבע שכבות התקשורת. פתרונות השבב היחיד של החברה מאפשרים לבנות ציוד תקשורת עם חיסכון ניכר במספר הרכיבים, ההספק והעלות הכוללת של הפתרונות.



החברה הוקמה ב-1999 כספין אוף של חברת לנאופטיקס. החברה גייסה באוקטובר 2000 22 מיליון דולר לפי שווי של 122 מיליון דולר אחרי הכסף מגולדמן סאקס, J K&B, סטאר ונצ'רס וחברת IBM, המשמשת כ-Fab של איזיצ'יפ. כיום מחזיקה לנאופטיקס ב-66% מאיזיצ'יפ והיא למעשה פעילותה היחידה.



איזיצ'יפ מעסיקה כיום 90 עובדים, במרכז פיתוח ביקנעם ובמשרדים בסן חוזה ובבוסטון. בכוונת החברה לצאת לגיוס הון נוסף בסוף השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully