וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל וורלדקום לשעבר עלול לאבד את חבילת הפיצויים הכוללת שכר שנתי בן 1.5 מיליון דולר

סוכנויות הידיעות

10.9.2002 / 18:01

מועצת המנהלים של החברה תחליט היום אם לבטל את חבילת הפיצויים של ברני אברס על רקע הידיעה שאחד מחבריה, שהיה שותף לאישור החבילה, זכה לאחר מכן להשתמש במטוס החברה



מועצת המנהלים של חברת וורלדקום עשויה להחליט היום האם לבטל את חבילת הפיצויים של המנכ"ל לשעבר ברני אברס, הכוללת הלוואה בגובה 408 מיליון דולר בריבית נמוכה ומשכורת שנתית של 1.5 מיליון דולר.



בנפרד, אמור המנכ"ל הנוכחי ג'ון סידג'מור, אשר החליף את אברס לפני ארבעה חודשים, להציג למועצה תוכנית לחיפוש אחר מחליף ראוי לתפקיד, דיווח "וול סטריט ג'ורנל".



ההחלטה על האפשרות לביטול חבילת הפיצויים השמנה של אברס באה על רקע הידיעה שחבר מועצת המנהלים, שהיה שותף לאישור חבילת הפיצויים, זכה לאחר מכן להשתמש במטוס הפרטי של החברה.



יו"ר רשות ניירות ערך האמריקאית לשעבר ריצ'רד ברידן, שמונה ע"י בית המשפט לפקח על החברה, חקר את השימוש במטוס הסילון, שהושכר לחבר ההנהלה סטיילס קלט הבן תמורת 1 דולר לחודש ב-2001. ה"ג'ורנל" מסר שהשימוש במטוס עולה ברגיל עד 1 מיליון דולר בשנה. דיווח על השימוש במטוס לא נמסר לרשויות הרגולטוריות ולכמה מחברי מועצת המנהלים.



שמו של אברס לא נקשר לרישום ההוצאות הכוזב של החברה, שהוביל לפשיטת הרגל. עם זאת, העסקה עם קלט עשויה לפתוח פתח להגשת תביעה פלילית כנגד אברס.



המועצה עשויה לבטל את תנאי הסכם הפיצויים של אברס, שכללו אפשרות לפרוע את חובותיו לחברה לאורך 5 שנים, החל מ-2003. מהלך שכזה יאפשר לנושי החברה לתפוס חלק או את כל הערבויות שהעמיד אברס, לרבות אחזקות גדולות בחברה לאספקת עצים, עסק לבניית יאכטות בפלורידה וחווה בת 2 מיליון דונם בקנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully