וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתנהל את הזמן: "בני זוג ישתפו רשימת מכולת"

שירי דובר

31.10.2014 / 8:04

עומר פרצ'יק, מנכ"ל Any.Do, מדבר על האפליקציה: "הפשטות בחיים היא החזון שמנחה אותנו"

הסטודנט עומר פרצ'יק ניהל מרוץ בעקבות הזמן האבוד. "כשלמדתי באוניברסיטת תל אביב", הוא מספר, "נזכרתי יום אחד שאני צריך לעשות כל מיני סידורים. תהיתי כמה זה יהיה נחמד אם אלחץ על כפתור, ואז כל המשימות שאני צריך לעשות פשוט יתבצעו". בשנת 2010 הקים פרצ'יק את אני.דו (Any.Do) - אפליקציה לניהול זמן ומשימות. "התחלתי לחשוב על זה שאנשים בעצם משתמשים בהרבה מאוד כלים, ויש להם מכלול רצונות, וצריך איזו פלטפורמה שתתאים לכל אחד מהם", הוא משחזר.

לזירת הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2014
פרצ'יק, בוגר ממר"מ, חיפש שותפים לדרך בעלי רקע טכנולוגי וצירף אליו את איתי כהנא ויוני לינדנפלד, בוגרי 8200 ובעלי ידע בתכנות. "יוני נדלק מיד. הוא היה המפקד של איתי בצבא, מה שסייע מאוד לגייס גם אותו", מספר פרצ'יק. Any.Do עשתה היסטוריה קטנה כאשר בחרה להשיק את האפליקציה שלה במערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל ורק בהמשך לפנות למשתמשי אפל.

"היינו החברה הראשונה שהתחילה באנדרואיד", נזכר פרצ'יק, "עשינו את הצעד ההפוך, כי ראינו שהיה שם רעב יותר גדול לדברים כאלה. השאיפה להוציא משהו טוב באנדרואיד נשמעה לנו נכון".

שלושת המייסדים לא בזבזו זמן וגייסו כסף מכמה קרנות הון סיכון, ובהן ג'נסיס פרטנרס, בלמברג קפיטל, ו-Innovation של אריק שמידט יו"ר גוגל, וכן ממשקיעים פרטיים כמו ג'ו לונסדייל. מאז ההקה גייסה החברה 7 מיליון דולר.

כיום היא מעסיקה 14 עובדים בתל אביב ושוקדת על פיתוח גרסה משופרת, שתגיע לשוק בשבועות הקרובים. "היום יש לנו 10 מיליון משתמשים", מתגאה פרצ'יק, "זה קרה לבד, בלי שקנינו יוזרים. הרבה פעמים חברות עושות את זה, אבל לא אנחנו. כל הגדילה הייתה אורגנית לגמרי. הופענו בטלוויזיה, דיברו עלינו, וזה קרה בלי להשקיע מאמץ מיוחד".

החזון של החברה, אומר פרצ'יק, הוא "לעזור לאנשים לארגן דברים. יש הרבה דברים שיכולים לעזור לנו לנצל זמן לדברים שאנחנו אוהבים. זה תורם גם לניהול זמן בצורה אפקטיבית ומאפשר לפנות זמן למשפחה, לילדים ולדברים שבאמת חשובים.

"הכלי שנשיק בקרוב יעזור לאנשים לעבוד יחד. בני זוג יוכלו לשתף רשימת מכולת, וצוות בעבודה יוכל לשלב כוחות בפרויקט. המוטיב השני שלנו נוגע ליכולת להבין לבד מה את רוצה ולעזור לך. למשל אם נכתוב 'רשימת קניות', הלחצן יסדר הכול במחיר הטוב ביותר, וישאל מה את רוצה שיהיה בבית. הרעיון הוא להאציל משימות ולהשתמש בשירותים חיצונים, כדי שכל משתמש יוכל להשקיע פחות זמן בדברים היומיומיים שגוזלים זמן. הרי ללכת לחדר כושר, לקרוא ולהיות עם הילדים - כל אלה עדיפים על פני קניות בסופר".

פרצ'יק עצמו מתגורר כבר יותר משנה בסן פרנסיסקו, לשם הגיע עם אשתו שנמצאת בשליחות. הפרשי השעות - הזמן הוא כאמור מוטיב חוזר - מאלצים אותו לנהל את עתותיו בקפידה.

"אני קם מוקדם בבוקר, וטס כל חודש-חודשים", הוא מספר, "העתיד הטכנולוגי מבקש להפוך דברים לפשוטים. גם אובר וגט טקסי מפשטות הכול. הפשטות בחיים היא החזון שמנחה אותנו".

תחום פעילות: אפליקציה לניהול זמן
מייסדים: עומר פרצ'יק (המנכ"ל), איתי כהנא ויוני לינדפלד
שנת הקמה: 2010
מספר עובדים: 14
גיוסי הון: 7 מיליון דולר
משקיעים: ג'נסיס, בלמברג קפיטל, Innovation של אריק שמידט ואחרים

  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully