וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט בו תשכרו דירות ברמת השרון ב-3,200 שקל

עדי בן ישראל

3.11.2014 / 11:56

246 דירות ייבנו בפרויקט "אביב ברמת השרון" - חלקן יושכרו במחיר מפוקח - כחלק מחזון 150 אלף דירות להשכרה של יאיר לפיד

פרויקט רמת השרון. גלובס
הדמיית הפרויקט/גלובס

פרויקט הדגל של שר האוצר יאיר לפיד - בניית 150 אלף דירות להשכרה במחיר מפוקח - יוצא היום (ב') לדרך. היום נערך טקס הנחת אבן הפינה לרגל התחלת בניית הפרויקט להשכרה ארוכת טווח ברמת השרון. בפרויקט - "אביב ברמת השרון" אותו תבנה חברת אביב בתמיכה של החברה הממשלתית "דירה להשכיר" - יושכרו דירות במחיר מפוקח של 3,200 שקל לחודש לדירת 3 חדרים עם חניה.

הטקס נערך במעמד לפיד, ממלאת מקום ראש עיריית רמת השרון, שירה אבין, מנכ"ל חברת "דירה להשכיר", עוזי לוי ונציגי חברת אביב שייבנו את הפרויקט. אביב תקים במקום מתחם מגורים שיכלול כ-246 דירות ב-3 בניינים בני 13 קומות ובניין נוסף בן 21 קומות. מספר היחידות המקסימלי בפרויקט במידה ויאושר, הינו כ-300 יח"ד. הפרויקט ממוקם במזרח רמת השרון ומציע נגישות גבוהה לצירי תנועה מרכזיים.

כמחצית מהדירות יהיו בנות 3 חדרים בשטח של כ-70 מ"ר לצד דירות בנות 4 חדרים בשטח של כ-100 מ"ר. הדירות המפוקחות יפוזרו ברחבי הפרויקט ולא יהיו מרוכזות באזור אחד. כ-25% מהדירות בפרויקט יהיו בשכר דירה מפוקח הנמוך בכ-20% ממחיר השוק. שכר הדירה המפוקח יהיה קבוע, צמוד למדד המחירים לצרכן, ויעודכן אחת לתקופה.

תקופת השכירות לדירות שבפיקוח תהיה ל-3 שנים, עם אפשרות להארכת החוזה לתקופה של 3 שנים נוספות, ואח"כ ל-4 שנים נוספות (בסה"כ 10 שנים). יתרת הדירות תהיה בשכירות חופשית לתקופה של 5 שנים עם אפשרות להארכה ב-5 שנים נוספות. השוכרים יוגרלו מרשימת זכאים שיקבלו תעודת זכאות מהממשלה.

"הפרויקט הזה הוא הצעד הראשון למהלך שישנה מן היסוד את שוק הדיור בישראל", אמר לפיד. "אנחנו נכניס עשרות אלפי דירות להשכרה לאזורי הביקוש, מה שיוריד את מחירי הדיור שמאיימים למחוץ תחתם דור שלם של ישראלים צעירים. מכאן אני נוסע לישיבת קבינט הדיור בירושלים, שם נאשר את ההחלטה לשיווק מתחם הגדנ"ע בדרום ת"א כמתחם דיור להשכרה לטווח ארוך. המתחם הזה יוסיף עוד 390 יחידות דיור להשכרה, רבע מהן, כמו בכל הפרויקטים של הדיור להשכרה, יהיו במחיר מפוקח".

  • עוד באותו נושא:
  • רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully