וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הוט: "גייסנו 450 נציגי שירות"

5.11.2014 / 12:55

החברה חנכה בירושלים מוקד שירות חדש בשיתוף תקשוב. אילן צחי: "הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; עוד 200 עובדים נוספים יגויסו בקרוב"

גלובס

חברת הוט חנכה היום (ד') מוקד שירות חדש בירושלים בשיתוף עם חברת תקשוב, בו יועסקו מעל ל-200 נציגי שירות חדשים. לדברי החברה, מעל ל-450 נציגי שירות חדשים גוייסו והיא ממשיכה בגיוס של 200 נוספים, בהשקעה כוללת בחודשים האחרונים של מעל ל- 30 מיליון שקל.

נזכיר, כי השירות של הוט בנוי על מיקור חוץ שמסופק על ידי חברת תקשוב, כלומר העובדים שייכים לתקשוב שמתפעלת את המוקד. תהליך זה החל בשנה שעברה וכולל גם את עבודת הטכנאים שמתופעלים על ידי חברה חיצונית.

אילן צחי, מנכ"ל הוט: "המוקד החדש בירושלים הוא חלק מההשקעה האדירה שלנו בשדרוג מערך השירות של החברה. בסה"כ הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; כפי שהתחייבנו, בשבועות האחרונים כבר נרשמה ירידה בזמן ההמתנה הממוצע; התהליך בעיצומו, ואנו מחויבים להמשיך ולשפר את השירות".

צחי סירב לענות לשאלת "גלובס" על איזו ירידה בזמני המתנה מדובר בשלב זה, וטען כי הנתונים עדיין לא התייצבו, כך שמוקדם לקבוע.

לדברי החברה, במרוצת השבועות האחרונים התייצב זמן המענה הממוצע ללקוח, הן בשירות הטכני והן בשירות הכללי, וישנו שיפור בזמני המענה. ירידה נוספת בזמן המענה הממוצע צפויה לדברי הוט להיות בשבועות הקרובים עם סיום קליטת והכשרתם של כל נציגי השירות החדשים והטעמת שינויים טכנולוגיים וארגוניים שונים.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully