וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 50% מהעובדים זמינים מסביב לשעון

9.11.2014 / 12:40

סקר עולמי של סיסקו: קרוב ל-66% מהעובדים סבורים שארגון שמאפשר עבודה מרחוק ישיג יתרון תחרותי על פני ארגונים שדורשים מהעובדים להיות במשרד מ-9 עד 5 בכל ימות שבוע העבודה. כרבע מהנסקרים יהיו מוכנים לעבור למאדים אם צריך

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

למעלה מ-50% מהעובדים בעולם מגדירים את עצמם כזמינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 30% מהם זמינים גם במייל וגם בטלפון - כך עולה מסקר Connected World Technology השנתי שביצעה חברת סיסקו.

הדוח, שהוזמן על ידי סיסקו ונערך על ידי חברת מחקרי השוק העצמאית InsightExpress, ניסה לבדוק איך הטכנולוגיה תעצב את "העתיד של העבודה". הוא בחן את מערכות היחסים שבין התנהגות אנושית, האינטרנט והתפשטות הרישות. הדוח מבוסס על סקרים של כ-3,700 עובדים בגילאים 18 עד 50 ב-15 מדינות בעולם. המחקר הגלובלי הורכב מסקר אחד שהתמקד באנשי מקצוע בני דור ה-X (נולדו בשנות ה-70 המאוחרות וה-80 המוקדמות של המאה ה-20), עובדי דור ה-Y (נולדו בשנות ה-90 המאוחרות ושנות ה- 2000 המוקדמות), ומנהלי משאבי אנוש ממגוון תעשיות בעולם.

אחד הפרמטרים שטופלו בסקר הוא העבודה מהבית ולא מהמשרד, טרנד שצובר תאוצה בקרב ארגונים בעולם. לפי הסקר, כ-25% מהעובדים ציינו שהארגון שלהם מאפשר להם לעבוד מהבית. קרוב ל-66% מהעובדים סבורים שארגון שמאמץ את המודל הגמיש של עבודה מרחוק ישיג יתרון תחרותי על פני ארגונים שדורשים מהעובדים להיות במשרד מ-9 עד 5 בכל ימות שבוע העבודה.

ואולם, עובדים מדור Y שמקבלים את ההזדמנות לעבוד מרחוק יעדיפו בדרך כלל לעבוד מהמשרד, בהשוואה לעמיתיהם מדור X. יחד עם זאת, מבין אלה - יותר מ-40% ציינו כי הם יותר ממוקדים ויצרניים בבית מאשר במשרד. ואם בעבודה מרחוק עסקינן, כרבע מהנסקרים יהיו מוכנים לעבור למאדים או לכוכב לכת אחר אם הארגון שלהם יפתח שם סניף.

  • עוד באותו נושא:
  • עבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully