וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות: להעניק פיצוי מוגדל לעובדים ותיקים בפיתוח התעשיה

חיים ביאור

11.9.2002 / 9:43

ערך הפיצוי - בשיעור של 250% לפחות לעובדים הוותיקים ביותר בבנק, ומתן אפשרות לפרישה מרצון לעובדים שיביעו נכונות לכך



ההסתדרות דורשת מהנהלת בנק לפיתוח התעשיה להסכים לתשלום פיצויים מוגדלים בשיעור של 250%, לפחות, לעובדים הוותיקים ביותר בבנק, ומתן אפשרות לפרישה מרצון לעובדים שיביעו נכונות לכך.



דרישות אלה הועלו בפגישה שהתקיימה אתמול בין מזכיר חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע, ויו"ר ועד העובדים בבנק לפיתוח התעשיה, חיה דויטש, לבין מנכ"ל הבנק אורי גלילי ומנהל כוח האדם נתן דקל. הדרישות הוצגו במסגרת מו"מ המתקיים בין ההסתדרות להנהלת הבנק על הסכם קיבוצי חדש שיופעל כאשר יוחלט על פיטורי עובדים או שינויים מבניים אחרים בבנק.



שמע אמר כי לנוכח ההפסדים שרשם הבנק מאז ראשית 2002, ההסתדרות פועלת כדי להגן על זכויותיהם של 160 עובדיו במסגרת הסכם קיבוצי מיוחד, "כדי למנוע מצב שבו העובדים ימצאו עצמם בפני שוקת שבורה, במקרה של סימן שאלה לגבי עצם קיומו של הבנק". לדבריו, ההסתדרות דורשת כי משרד האוצר יעניק גיבוי להסכם שייחתם: "אנו מצפים כי כפי שהמדינה מתחייבת לדאוג לזכויותיהם של לקוחות הבנק, היא תתחייב לדאוג להבטחת הזכויות של העובדים באמצעות העמדת בטוחה".



הנהלת בנק לפיתוח התעשיה ביקשה שהות מההסתדרות כדי ללמוד את דרישותיה ואמורה להשיב עליהן בפגישה שתתקיים בין הצדדים בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully