וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדן טק מכניסה שותפים ופעילות לרילון: תרכוש 95% ממניות חברה בולגרית הפועלת בתחום הנדל"ן

אלי דניאל

11.9.2002 / 11:13

התמורה בהיקף של כ-3.5 מ' ש' תהיה באמצעות הקצאת מניות שיהוו כ-16.6% מהונה של רילון; החברה הנרכשת מקימה בבולגריה פרויקט מגורים ומסחר בכ-3.1 מ' ד'



חבת אלדן טק , הנמצאת בשליטת יוסף בודנשטיין, מכניסה שותפים חדשים לחברה הבת, רילון , וזאת באמצעות עסקה שבמסגרתה היא תקבל לידיה 95% מהון המניות של חברה בולגרית הפועלת בתחום הנדל"ן, תמורתן היא תשלם לשלושת בעלי השליטה בחברה הבולגרית כ-3.5 מיליון שקל. תשלום זה ייעשה באמצעות הקצאת מניות ברילון באופן שלאחר ההקצאה יחזיקו בעלי השליטה הנוכחיים בחברה הבולגרית כ-16.6% מהון המניות של רילון.



בבעלותה של החברה הבולגרית מצויים מקרקעין בשטח של כ-2.8 דונם בעיר פלובדייב שבבולגריה. על מקרקעין אלה נבנה בימים אלה פרויקט למסחר ומשרדים בשטח של כ-11.2 אלף מ"ר. כמו כן, החברה הבולגרית מחזיקה בחלקת קרקע נוספת בשטח של כ-1.3 דונם - הנמצאת בצמוד למקרקעין עליהם מוקם הפרויקט - בגינה ניתנו לה זכויות בנייה בהיקף של 4-5 אלפי מ"ר.



במסגרת העסקה נקבע כי אם רילון תממש בתוך שנה את כל מניות החברה הבולגרית, אזי בעלי השליטה הנוכחיים בחברה הבולגרית יוכלו למכור את מניותיהם ברילון לאלדן טק, בתמורה לכ-3.5 מיליון שקל. כמו כן, הוסכם כי רילון תעמיד הלוואות בהיקף של עד 150 אלף דולר לשם ביצוע עבודות הבנייה של הפרויקט.



בנוסף, שני הצדדים קבעו כי במידה והחברה הבולגרית תשלים את הפרויקט אותו היא מקימה בתוך תקופה של 3 שנים, אזי אחד מבעלי השליטה הנוכחיים בחברה הבולגרית יהיה זכאי לבונוס בהיקף של 300 אלף דולר או לחילופין לחבילת מניות רילון בהיקף של כ-2.88 מיליון מניות. ברילון מציינים כי ההשקעה הכוללת בפרויקט הנדל"ן צפויה להסתכם בכ-3.1 מיליון דולר, מזה סך של כ-650 אלף דולר כבר הושקעו על ידי החברה הבולגרית.



רילון, אשר לאחר שמכרה בחודש יוני 2002 את תיק הליסינג שלה הפכה לשלד בורסאי, סיימה את הרבעון החולף עם הכנסות של כ-918 אלף שקל ורווח נקי של 59 אלף שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully