וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקלאר לפורז: "יש להבטיח כי לא תינתן לחברות הכבלים והלוויין דריסת רגל בשוק הפרסום הטלוויזיוני"

רוני קורן-דינר

11.9.2002 / 11:17

זאת בעקבות החלטת מועצת הכבלים להתיר חסויות במשדרי ספורט; לדבריו, לא ניתן לדרוש השקעות מזכייני ערוצים 2 ו-10 כאשר פוטנציאל ההכנסות מפרסום עומד באי ודאות



הבוקר שיגר מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מוטי שקלאר, מכתב דחוף לח"כ אברהם פורז, יו"ר הוועדה המיוחדת לעניין תיקוני חקיקה בתחום התקשורת. שקלאר הביעה דאגה מהחלטת מועצת הכבלים והלוויין להתיר חסויות במשדרי ספורט ישראלי.



"התרת החסויות מהווה פגיעה נוספת ב'שמיכת הפרסום' ההולכת ומתכווצת בעת האחרונה, ואשר נועדה לכסות את זכייני ערוץ 2 וערוץ 10", כתב שקלאר לפורז. "לאור התבטאויות נציגי המועצה לשידורי כבלים ולוויין והמינהלת, דומה כי המדובר אך בצעד ראשון לקראת התרת חסויות גם בשידורים אחרים כדוגמת דרמה ותעודה. הסכנה שבמהלך כזה היא ברורה - לכל המסתכל הסתכלות כוללת על תחום השידורים המסחריים לציבור - שכן לא ניתן לדרוש השקעות ניכרות מזכייני ערוץ 2 וערוץ 10 (כערוצי ברודקאסט) מבלי להעמיד לרשותם את פוטנציאל ההכנסות המתאים מפרסום".



שקלאר ביקש מפורז לשמור על המצב הקיים ולהבטיח כי "לא תינתן לחברות הכבלים וחברת הלוויין דריסת רגל בשוק הפרסום הטלוויזיוני". לדבריו, הדברים מקבלים משמעות יתרה כאשר ועדת התקשורת בראשות פורז עתידה לדון בישיבתה הקרובה במחוייבויות ההשקעה של ערוץ 10. "מובן כי תחשיבי הרשות השנייה בנושא זה מושתתים על תמונת מצב מסוימת וקביעות נוספות של המועצה לשידורי כבלים ולוויין ברוח קביעתה האחרונה, עלולות לערער תמונת מצב זו", מסכם שקלאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully