וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה המרכזית מנפיקה ביום השנה לאסון התאומים קרן המתמחה באסטרטגיית גידור סיכונים

אמיר טייג

11.9.2002 / 11:54

הקרן תשקיע את רוב נכסיה במק"מ קצר ובאג"ח מדינה ותפעל באסטרטגיות גידור בהתאם לתנאי השוק; הקרן תחזיק מרכיב נזיל ולא תחייב השקעת מינימום



החברה המרכזית לניירות ערך מקבוצת "מגדל שוקי הון" מנפיקה היום קרן נאמנות חדשה שתתמחה באסטרטגית גידור. הקרן, ששמה Bond& Equity Hedging, תשקיע את רוב נכסיה במק"מ לשלושה חודשים ובאג"ח מדינה, ותפעל באסטרטגיות גידור שונות בהתאם לתנאי השוק. מספר היחידות בקרן מוגבל ל-100 מיליון יחידות, ודמי הניהול שלה הינם 1% בלבד.



הקרן, בניגוד לקרנות גידור אחרות, הינה בעלת נזילות יומיומית ומאפשרת השקעה באסטרטגיות גידור מתקדמות גם לבעלי סכומי כסף קטנים, ולא תחייב השקעה מינמלית, כפי שמקובל בקרנות גידור בעולם. קרן זו הינה הראשונה מסוגה בישראל ופונה למשקיע הפרטי המעונין לגוון את תיק ההשקעות שלו.



מאחר שעדיין לא קיימות תקנות ברשות ניירות הערך המסדירות הפעלתן של קרנות גידור בישראל, הקרן של החברה המרכזית צפויה לעשות שימוש חלקי בלבד בכלי הגידור המקובלים בקרב קרנות גידור אחרות בעולם. בצורה זו, תעמוד הקרן של החברה המרכזית בדרישת הרשות לני"ע לניהול קרן נאמנות רגילה. קרן זו צפויה להיות קרן הנאמנות המאמצת אסטרטגיות גידור הראשונה בישראל.



קרנות גידור בעולם פועלות לביטול הסיכונים הנובעים מהשוק באמצעות מכירה בחסר של מניות ואג"חים, מול רכישה של נכסים פיננסיים אחרים. הקרן של החברה המרכזית תפעל תוך במכירה בחסר של אג"חים ושל מניות בישראל ובחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully