וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש קבע את שכרו של דורון שורר המפרק הזמני של ביה"ח משגב לדך - 60 אלף שקל בחודש

אמיר הלמר

11.9.2002 / 13:26

משרד עו"ד יוסי לוי שליווה את הליכי הפירוק יקבל 14 א' ד' לחודש; ביה"ח נמכר לאחרונה לקופ"ח מאוחדת תמורת כ-9.8 מ' ד'



בית המשפט המחוזי בירושלים קבע לאחרונה את שכרו של רו"ח דורון שורר, המפרק הזמני של העמותה שהפעילה את בית החולים ליולדות משגב לדך בירושלים, על סך 60 אלף שקל לחודש. שכרו של משרד עוה"ד יוסי לוי שליווה את הליכי הפירוק נקבע על 14 אלף דולר לחודש, לתקופה ראשונה בת 14 חודשים ולאחר מכן על סך של 6,000 דולר לחודש לתקופה נוספת בת שנה.



בקשת הפירוק לביה"ח הוגשה ע"י ההסתדרות לפני כשנה וחצי, בשל קשיים כלכליים וחובות של עשרות מיליוני שקל שאליהם נקלע בית החולים.



נשיא ביהמ"ש ורדי זיילר, מינה את רו"ח דורון שורר כמפרק הזמני של העמותה, לאחר שהתברר שלא ניתן להמשיך ולהפעיל את בית החולים במתכונת הישנה. במקביל, הורה השופט על פרסום מכרז למכירת בית החולים שמשתרע על 9.6 דונם בשכונת קטמון הישנה בירושלים. לפני מספר חודשים, הוחלט על ידי בית המשפט העליון כי קופת החולים המאוחדת היא הזוכה במכרז לרכישת בית החולים. הקופה הציעה סכום של 9.8 מיליון דולר עבור הנכס, סכום שנכנס לקופת הפירוק.



לאחרונה הגיש רו"ח שורר בקשה לבית המשפט המחוזי בירושלים לקבוע את שכר טרחתו ואת שכ"ט של עורך הדין שליווה את הליך הפירוק, משרד עו"ד יוסי לוי. בבקשתו, הביא שורר את עמדת הועדה שמלווה את הליך הפירוק . המדובר בועדה שמונתה על ידי הנשיא זיילר והמורכבת מנציגי ציבור ונציגי עובדי בית החולים. הוועדה קבעה כי יש לקבוע את שכרו של שורר באופן שיכלול בתוכו את שכרו של היועץ המשפטי שליווה את ההליך.



הכנ"ר עו"ד שלמה שחר מצידו הודיע לביהמ"ש כי הוא מתנגד לעמדת הועדה שאינה נכונה בנסיבות העניין ולטעמו מנוגדת לחוק. הכנ"ר טען כי נוכח מורכבותו של הליך הפירוק יש לנקוב את שכרו של המפרק הזמני בנפרד וכך גם לנהוג לגבי שכרו של היועץ המשפטי אשר אותו הציע לראות כרייטינר.



הכנ"ר הציע כי שכרו של שורר יעמוד על 60 אלף שקל לחודש ושכרו של עו"ד לוי יתחלק לשתי תקופת, תקופה של 14 חודשים שכ"ט של 14 אלף דולר לחודש ותקופה נוספת של שנה שבה יקבל עו"ד לוי שכ"ט של 6000 דולר. זיילר בהחלטתו, מקבל את עמדת הכנ"ר בנוגע לגובה שכ"ט של רו"ח שורר ועו"ד לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully