וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לאחר האישור בדירקטוריון אי.די.בי: ליאון רקנאטי מוותר על פיצויי הפרישה המוגדלים

אלי דניאל

11.9.2002 / 12:20

רקנאטי, מנכ"ל ויו"ר אי.די.בי, מסר היום על החלטתו; ע"פ התנאים המשופרים תינתן למספר נושאי משרה הודעה מראש של 6 חודשים טרם הפסקת עבודתם, בנוסף לפיצויים מוגדלים * 12 מנהלים בכירים באי.די.בי משפרים את תנאי הפרישה שלהם בעלות של 3.5 מיליון שקל



ליאון רקנאטי, המכהן כמנכ"ל וכיו"ר דירקטוריון אי.די.בי אחזקות , הודיע היום לחברי הדירקטוריון של החברה כי הוא מוותר על ההטבה שניתנה לו במסגרת ישיבת הדירקטוריון שהתקיימה ב-29 באוגוסט 2002, במסגרתה הוחלט כי מספר נושאי משרה בכירים בחברה יזכו לפיצויי פרישה מוגדלים.



דירקטוריון אי.די.בי החליט אז כי התנאים המשופרים יינתנו לנושאי המשרה אשר יתחייבו להמשיך בעבודתם לפי דרישת החברה למשך תקופה של עד ששה חודשים מיום העברת השליטה, וזאת כדי שלא לפגוע בהעברה המסודרת של הבעלות באי.די.בי אחזקות.



תנאי הפרישה המשופרים שקבע דירקטוריון החברה כללו, בין היתר, הודעה מראש של 6 חודשים על הפסקת עבודתם, באם יוחלט לפטרם בתוך תקופה של 12 חודשים מיום העברת השליטה. כן הוחלט כי אם וכאשר יוחלט לפטר את אותם הבכירים, ובהם גם ליאון רקאנטי, אזי הם יזכו לקבל תוספת בשיעור של 100% לפיצוי המגיע להם בגין כל שנת עבודה. באשר לרקנאטי עצמו קבע הדירקטוריון כי היות והוא בעל עניין בחברה, הוא יהיה זכאי להטבה רק לאחר שהאסיפה הכללית של החברה תאשר זאת.



יצוין כי העברת השליטה באי.די.בי אחזקות ממשפחות רקנאטי וקרסו לידי גנדן הולדינגס (הנמצאת בשליטת נוחי דנקנר), משפחות ליבנת ומשפחת מנור, עתידה להתבצע עד ל-21 בנובמבר 2002, כאשר מועד הצגת הסכמי המימון של הרוכשים נקבע ל-21 באוקטובר. במסגרת העסקה ישלמו הרוכשים כ-542 מילין דולר בתמורה לכ-51.7% ממניות החברה, עסקה המשקפת לאי.די.בי אחזקות שווי של כ-1.05 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully