וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנורה גאון: הכנסות גזית גלוב ברבעון ה-3 יסתכמו בכ-243 מיליון שקל

אלי דניאל

11.9.2002 / 15:12

הרווח - כ-21.8 מיליון שקל; מוריד ההמלצה "מקנייה חזקה" ל"קנייה"

האנליסט חן לינדמן מבית ההשקעות מנורה גאון מפרסם היום עדכון להמלצתו למניית גזית גלוב - עדכון המתבצע לאחר שהחברה פירסמה לפני מספר שבועות את דו"חותיה לרבעון השני של השנה. לינדמן מוריד את המלצתו למניית החברה מ"קנייה חזקה" ל"קנייה" תוך הפחתת מחיר היעד מ-28 שקל ל-21.6 שקל - כ-60% מעל מחירה בשוק.

לינדמן מציין כי עיקר פעילותה של החברה העוסקת ברכישה, פיתוח וניהול נכסים מניבים, תלוי בהתפתחויות בכלכלת ארה"ב. לדבריו, מהנתונים המתפרסמים בחודשים האחרונים עולה כי המשק האמריקאי מגלה סימני התאוששות, אם כי התאוששות זו תהיה הדרגתית ומתונה. להערכת לינדמן, שוק הנדל"ן האמריקאי לא הושפע משמעותית מהמיתון בארה"ב, ועל כן, למרות שלא חלה בשוק זה ירידת מחירים מהותית, הרי שירידה שכזו עלולה לקרות באם במצב המשק האמריקאי לא יחול שיפור.

גזית גלוב הודיעה זה מכבר כי ב-2002 היא מתעתדת לרכוש נכסים בהיקף של מיליארד שקל. נכסים אלה מניבים לגזית גלוב תשואה ממוצעת של כ-10% - הגבוה ב-3% מעלות המקורות של החברה. בהקשר זה מוסיף לינדמן כי ככל שהחברה תמשיך לצמוח, כך היא תיהנה מיתרונות לגודל המאפיינים חברות REIT, ובמקביל יקטן הסיכון העסקי שלה הודות לפיזור גיאוגרפי מוגבר ופיזור בהרכב הלקוחות.

כמו כן, החברה צפויה ליהנות מכוח שיווקי מוגבר ויכולת לאכלס נכסים בקצב מהיר יותר הודות לבסיס הלקוחות המתרחב הכולל כ-3,000 דיירים. בהקשר זה מציין לינדמן כי החברה יכולה למשוך לאתרים חדשים אותם רכשה או פיתחה רשתות עמן היא כבר עובדת.

להערכת לינדמן, על רקע מגמת הגידול בהיקף נכסי החברה - גידול אשר צפוי להימשך בחודשים הקרובים - והפיחות בשער השקל מול הדולר, צפויה גזית גלוב להציג השנה הכנסות מדמי שכירות בהיקף של 910 מיליון שקל, כאשר הרווח הנקי צפוי להגיע לכ-126.7 מיליון שקל. עוד צופה לינדמן שהחברה תשפר את שולי הרווח התפעולי בשנה הנוכחית, וזאת הודות לגידול בהיקפי הפעילות והשבחת נכסים.

בהתייחסו לתוצאות הרבעון השלישי סבור לינדמן כי החברה תרשום במהלכו הכנסות מהשכרה בהיקף של כ-228 מיליון שקל והכנסות אחרות בסך של כ-15 מיליון שקל, כך שבסך הכל יסתכמו ההכנסות הרבעוניות בכ-243 מיליון שקל. הרווח הצפוי ברבעון הנוכחי - 21.8 מיליון שקל.

לינדמן סבור כי גם בשנים הקרובות תמשיך גזית גלוב במדיניות הצמיחה שלה, כאשר במקביל היא תיאלץ לבצע הנפקות נוספות בכדי לשמור על רמת מינוף שלא תפגע ביציבות הפיננסית שלה ושתאפשר לה להמשיך ולצמוח. כך, בשנה הבאה צפויה גזית גלוב להשיג הכנסות בהיקף של כ-1.2 מיליארד שקל, כאשר השורה התחתונה עתידה להראות על רווח נקי של כ-140.7 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully