וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר ממריא כנגד הין והיורו על רקע הערכות לפתיחה חיובית חזקה בוול סטריט

רן דוידוב

11.9.2002 / 16:36

החוזים העתידיים מצביעים על עלייה של 2.1% במדד הנאסד"ק; הדולר מתחזק ב-1.1% כנגד הין ל-120.20 ין לדולר; עולה כנגד היורו ב-0.7% ל-97.29 סנט



הדולר ממשיך להתחזק כנגד היורו והין על רקע ציפיות שההתאוששות הכלכלית בארה"ב תהיה מהירה יותר משל יפאן ואירופה. החוזים העתידיים מצביעים על פתיחה חיובית חזקה בוול סטריט. הדולר התחזק ל-120.20 ין, בהשוואה ל-118.91 ין אתמול, עלייה של 1.1%. כנגד היורו התחזק הדולר ל-97.29 סנט מ-97.96 סנט אתמול, עלייה של 0.7%.



יום המסחר בוול סטריט, אשר ייפתח באיחור של 90 דקות לרגל אירועי הזיכרון לציון שנה למתקפת הטרור על ארה"ב, עתיד להיפתח בעליות. החוזים העתידיים מצביעים על עלייה של 2.1% במדד הנאסד"ק ו-1.2% במדד הדאו ג'ונס.



שר האוצר האמריקאי, פול אוניל, חזה אתמול שהצמיחה הכלכלית של ארצו תגבר לרמה של לפחות 3% עד לסוף השנה. "מנקודת מבט כלכלית לא ידענו נזק רב מהתקפת הטרור של השנה שעברה", אמר אוניל.



מנגד לימדו דו"חות שפורסמו באירופה וביפאן שכלכלותיהן עדיין סובלות מחולשה. כלכלת איטליה, המשק השלישי בגוש היורו, רשמה צמיחה כמעט אפסית ברבעון השני, להערכת אנליסטים. כלכלת אירופה עלולה להתכווץ ברבעון השלישי ואילו מקבילתה האמריקאית חזויה לצמוח ב-3%.



בטוקיו ירד מדד בטחון הצרכנים בפעם השנייה בשלושת החודשים האחרונים. אנליסטים מעריכים שהתוצאות מלמדות שהצריכה הפרטית במדינה תישאר חלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully