וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוויז'ן מבקשת את אישור בית המשפט לרכישה עצמית של מניותיה ב-10 מיליון דולר

גתית פנקס

11.9.2002 / 16:45

החברה זקוקה לאישור ביהמ"ש מאחר שאינה עומדת במבחן הרווח לפי חוק החברות החדש; רדוויז'ן: "ההתחייבויות שלנו מסתכמות ב-18.1 מ' ד' בלבד - 21% מקופת המזומנים"



חברת רדוויז'ן הישראלית הגישה היום בקשה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב לאשר לה רכישה עצמית (Buy Back) של מניותיה הנסחרות בוול סטריט. החברה נאלצה לפנות לבית המשפט מאחר שאינה מקיימת את מבחן הרווח לפי חוק החברות הישראלי החדש, ועל כן לא יכולה היתה לבצע רכישת מניות בצורה אוטומטית, אלא רק לאחר אישור ביהמ"ש. אישור כזה יתקבל אם לא יתעורר חשש שהחלוקה תמנע ממנה לעמוד בהתחייבויותיה הקיימות.



בסוף החודש שעבר הודיעה הנהלת רדוויז'ן כי דירקטוריון החברה אישר תוכנית רכישה עצמית של 2 מיליון מניות (כ-10 מיליון דולר) בשוק - תוכנית שנייה במספר לאחר שהחברה כבר השלימה רכישת 1.9 מיליון מניות בעלות כוללת של 11.8 מיליון דולר (בין פברואר 2001 למארס 2002). רדוויז'ן מתמחה בהעברת קול ווידאו על גבי רשתות IP. שווי השוק שלה הוא 91.5 מיליון דולר.



החברה מתכוונת לבצע את הרכישה באמצעות יתרות המזומן הגבוהות שלה - 85.5 מיליון דולר או 4.73 דולרים למניה. רדוויז'ן טענה בבית המשפט, באמצעות עורכי הדין אביגדור קלגסבלד ויונתן אבן ממשרד דנציגר, קלגסבלד, רוזן ושות', כי סך התחייבויותיה כיום עומד על 18.1 מיליון דולר - כ-21.2% בלבד מיתרות המזומן שלה, כך שעודף המזומנים שלה מעיד על כך שלא יהיה סיכון כי לא תעמוד בחבויותיה הקיימות. כמו כן, לחברה אין נושים מובטחים או מהותיים.



"לאור יתרות המזומן שלנו והעובדה שאין לנו חובות ואף ייצרנו תזרים חיובי מפעילות ב-6 החודשים הראשונים של 2002", אמר בסוף אוגוסט גדי תמרי, מנכ"ל החברה, "אנחנו מעוניינים להשלים את תוכנית הרכישה השניה. כאשר המניה נסחרת במחירים הללו הקרובים למזומן בקופה, אנחנו מאמינים כי רכישה עצמית של מניותינו היא הזדמנות השקעה טובה ומסייעת להציף ערך לבעלי המניות שלנו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully