וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנות הנאמנות של לאומי טירפדו בקשת גבור אלפא למתן פטור מאחריות לדירקטורים

אלי דניאל

11.9.2002 / 16:39

כזכור, גבור אלפא תחלק לבעלי מניותיה בעוד כשלושה שבועות דיווידנד בהיקף של 15 מיליון שקל, וזאת לאחר שקיבלה את אישור ביהמ"ש



קרנות הנאמנות של בנק לאומי טירפדו אמש, במסגרת אסיפת בעלי המניות של גבור אלפא , את כוונת בעלי השליטה בחברה - רועי גיל ואיתן אלדר השולטים בה בעקיפין באמצעות החזקתם במניות סגיאל ) - להעניק לחברי הדירקטוריון פטור מאחריות, מראש. על פי הצעת ההחלטה שהובאה להצבעה, חברי הדירקטוריון של גבור אלפא, אשר גיל ואלדר נמנים על שורותיו מאז חודש מאי 1998, היו עתידים לזכות לפטור מאחריות כלפי גבור אלפא בשל כל נזק שייגרם לה ו/או שנגרם לה, בין במישרין ובין בעקיפין, בשל הפרת חובת הזהירות כלפיה.



לעניין ההחלטה האמורה ניתן לציין כי עמדתן העקרונית של קרנות הנאמנות של בנק לאומי, המנוהלות ע"י מיקי צבייר, היא להתנגד למתן פטור מאחריות מראש.



בעוד שלושה שבועות עתידה גבור אלפא לחלק לבעלי מניותיה דיווידנד בהיקף של 15 מיליון שקל, וזאת לאחר שהחברה קיבלה את אישור בית המשפט. על רקע חלוקת הדיווידנד סיים מנכ"ל החברה, משה אלון, את תפקידו ובמקומו מונה לתפקיד גדי שלח.



מלבד דחיית ההצעה להעניק פטור מאחריות לדירקטורים של החברה, אסיפת בעלי המניות של גבור אלפא אישרה את ההצעה לשפות את חברי הדירקטוריון בשל חבויות אשר עתידות להיות מוטלות עליהם, אם בכלל, בשל פעולות שיבצעו מתוקף תפקידם. על פי ההחלטה שעברה באסיפה הכללית, סכום השיפוי לא יעלה על 25% מההון העצמי של החברה במידה שיקרה האירוע בגינו יינתן השיפוי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully