וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית למיזוג ואליס ואינירו עלתה על שרטון; ואליס במו"מ מתקדם למיזוג עם שתי חברות ישראליות

בעז בבאי

11.9.2002 / 17:43

ואליס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אריקסון, לבחינת הפעלת שירותי קהילה סלולריים על גבי רשתות תקשורת הדור השלישי בטכנולוגיית WCDMA



התוכנית למיזוג שתי חברות הסטארט אפ הישראליות ואליס (Valis) ואינירו (iNiru) עלתה על שרטון. בעקבות זאת מנהלת כיום ואליס מגעים מתקדמים עם שתי חברות ישראליות אחרות לגבי מיזוג.



במקביל ממשיכה ואליס לנסות להרחיב את פעילותה בשוק הסלולר העולמי. החברה, המפתחת שירותי קהילה מבוססי מיקום למפעילי סלולר, חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אריקסון, הספקית המובילה בעולם של רשתות תקשורת סלולריות.



אריקסון השוודית תחשוף את שירותי הקהילה של ואליס ל-40 מפעילי סלולר ברחבי העולם, שעורכים כיום ניסויים ברשתות תקשורת הדור השלישי בטכנולוגיית WCDMA. זאת, במסגרת המאמץ של אריקסון להוכיח את היכולת של הרשת המתקדמת שלה מבחינת העברת תכנים ויישומים מתקדמים.



בנובמבר מתכננת וודאפון גרמניה לערוך השקה מסחרית של ערוץ הנוער הסלולרי של ואליס בגרמניה. ההשקה תתקיים כעשרה חודשים כמעט לאחר שואליס הודיעה על הסכם שיתוף פעולה עם פורטל הסלולר Vizzavi גרמניה. וודאפון רכשה החודש את הבעלות המלאה על Vizzavi מידי ויוונדי יוניברסל.



באותה תקופה צפויה גם השקה מסחרית של ערוץ צעירים של ואליס בפורטוגל על ידי מפעילת הסלולר אופטימוס מקבוצת אורנג'. בדצמבר צפויה חברת MTS - מפעילת הסלולר הגדולה ברוסיה עם 3.5 מיליון משתמשים - להשיק ערוץ קהילה סלולרי ברוסיה. בנוסף, מנהלת ואליס שיחות עם חברת טורקסל, מפעילת הסלולר הגדולה בטורקיה עם למעלה מ-15 מיליון מנויים, המעוניינת ליצור מותג נוער סלולרי.



ואליס השלימה לפני 6 שבועות את התקנת המערכת על הרשת הסלולרית של חברת פלאפון הישראלית, ועד כה נרשמו לשירותי הקהילה של פלאפון קרוב ל-10,000 משתמשים, למרות שפלאפון עדיין לא החלה לשווק את השירות.



ואליס רושמת כיום הכנסות מלקוח עיקרי יחיד - מפעיל הסלולר השווייצי סוויסקום מובייל, אשר העביר לחברה כ-370 אלף דולר במחצית הראשונה של השנה. החברה צופה להגיע להכנסות של קרוב למיליון דולר השנה, עם השלמת ההשקות המסחריות באירופה לקראת סוף השנה.



ואליס גייסה 7 מיליון דולר בפברואר 2001 מקרן פיטנגו ומחברת AOL טיים וורנר. בעלי מניות נוספים בחברה כוללים את שרם פודים קלנר, שרם פודים קלנר טכנולוגיות (SFKT) ושלושת מייסדי החברה, רוני גולן והאחים אריאל ועודד נפחי. החברה מעסיקה כ-25 עובדים במשרדיה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully