וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתוראן: חברה בת חתמה על הסכם עם חברת ביטוח גדולה בארגנטינה להתקנת מכשירי איתור ברכבי המבוטחים

אילן מוסנאים

11.9.2002 / 17:59

זהו ההסכם השלישי שהחברה הבת חותמת בתקופה האחרונה; שלושת ההסכמים צפויים להניב לאיתוראן הכנסות של כמיליון דולר לשנה



איתוראן איתור ושליטה , שבשליטת איזי שרצקי, מסרה היום כי חברה בת בארגנטינה חתמה על הסכם עם חברת ביטוח ארגנטינאית ולפיו תתקין החברה מכשירי איתוראן ברכבי המבוטחים.
חברת לה בואנוס איירס, מקבוצת HSBC הנה אחת מחברות הביטוח הגדולות בארגנטינה הפועלות בתחום ביטוחי הרכב.



זהו ההסכם השלישי עליו חתמה החברה הבת הארגנטינאית, עם חברות ביטוח מקומיות. על פי שלושת ההסכמים, יושכרו 5,000 מכשירי איתוראן שיישארו בבעלות החברה הבת הארגנטינאית. יצוין כי רק בחודש יולי השלימה החברה את הקמת התשתיות בבואנוס איירס והחלה בשיווק מסחרי של מערכותיה.



החברה מעריכה כי דמי השכירות ודמי המינוי הכוללים בגין שלושת ההסכמים יעמדו על סך שנתי של כמיליון דולר. דמי השכירות והמנוי ישולמו מדי חודש החל מספטמבר 2002. באיתוראן מעריכים, כי דמי המנוי ייגבו מכל לקוח לפרק זמן ממוצע של 3-4 שנים.



אחרי הפסדים מצטברים של כ-73 מיליון שקל ב-2001, נראה היה שאיתוראן עומדת בפני התמוטטות. עם זאת כבר ברבעון הרביעי של השנה, אותו סיימה בהפסד מתון יחסית של כ-4.4 מיליון שקל הודיעה החברה כי היא מצפה שב-2002 הרווח התפעולי שלה יצמח בכ-33% מדי רבעון (לעומת הרבעון קודם), וכי היא תעבור לרווח נקי כבר ברבעון הראשון של השנה. החברה העריכה גם כי רווחיה ב-2002 יצמחו בשיעור של כ-20% מדי רבעון.



החברה עמדה ביעד שהציבה לעצמה ורשמה ברבעון הראשון רווח של 1.2 מיליון שקל. ברבעון השני של השנה הציגה החברה רווחיות של כ-4.4 מיליוני שקלים. הכנסות החברה ברבעון השני, הסתכמו בכ-63.6 מיליון שקל, והיו גבוהות בכ-24% לעומת הרבעון המקביל ובכ-10% לעומת הרבעון הקודם.



במועד הדו"חות של הרבעון השני, מסרה איתוראן, כי לאור השיפור הצפוי בעסקיה בדרום אמריקה ובארה"ב היא צופה שמגמת הגידול והשיפור בתוצאותיה תימשך גם במחצית השנייה של השנה. החברה מסרה כי היא מעריכה שתצליח לעמוד בתחזית לשנת 2002 לפיה הרווח תפעולי יסתכם בכ-6 מיליון דולר, וה- EBITDAיסתכם בכ-10 מיליון דולר. החברה העריכה כי הרווח הנקי שלה ב-2002 יהיה גבוה מהתחזית שעמדה על 3 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully