וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינטק מדיה השלימה גיוס של 10 מיליון דולר; אסנד טכנולוג'י הובילה את הסבב

בעז בבאי

11.9.2002 / 19:15

כך נודע ל-TheMarker; בגיוס השתתפו גם וולדן ישראל, קרדן תקשורת ופורמולה ויז'ן; החברה, המפתחת מערכות לניהול תחנות טלוויזיה, זכתה באחרונה בחוזה בהיקף מיליוני דולרים עם רשת שידור קנדית



חברת הסטארט אפ הישראלית סינטק מדיה השלימה היום גיוס של 10 מיליון דולר. קרן ההון סיכון אסנד טכנולוג'י הובילה את סבב הגיוס, בו השתתפו גם וולדן ישראל, קרדן תקשורת ופורמולה ויז'ן - כך נודע ל-TheMarker.



אלון פישמן, סמנכ"ל בקרן אסנד, אמר כי "ההחלטה להשקיע בסינטק מדיה התבססה על השילוב של טכנולוגיה שפותרת בעיות קיימות בשוק, מספר התקנות בישראל ואירופה וצוות מנוסה, שאנו מאמינים שידע להוביל את החברה".



סינטק מדיה מפתחת משווקת מערכות אינטרגטיוויות לניהול רשתות שידור בטלוויזיה ובכבלים.
החברה זכתה באחרונה בחוזה ענק בהיקף מיליוני דולרים עם סי.בי.סי, רשת שידור קנדית. החברה נמצאת בשלבים מתקדמים של מגעים לחתימה על חוזים עם חברות טלוויזיה בינלאומיות מובילות בעולם.



פורמולה ויז'ן הינה בעלת המניות העיקרית בחברה עם אחזקה של 29%. באוקטובר 2001 רכשה פורמולה ויז'ן מסינטק טכנולוגיות את כל החזקותיה בסינטק מדיה, כ-25% מהון המניות, בתמורה לכ-2.6 מילון דולר, בעסקה המשקפת לחברה שווי שוק של כ-10.4 מיליון דולר.



משקיעים נוספים כוללים את גלובסקום שבבעלות איש העסקים אליעזר פישמן וקרן שמרוק. החברה, המנוהלת על ידי אמוץ ירדן, מעסיקה כיום כ-40 עובדים, במרכז הפיתוח בירושלים ומשרדיה בניו ג'רסי, ארה"ב, קנדה ולונדון בבריטניה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully