וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה אייזנברג מצטרף למירוץ לרכישת פויכטונגר תעשיות: הגיש הצעה לרכישת החברה ברגע האחרון

גולן פרידנפלד

11.9.2002 / 21:21

כך נודע ל-TheMarker; אייזנברג קיבל מתווה ההצעה אחרי הצהריים והעמיד את הערבויות הנדרשות בכדי להתמודד על הרכישה; בשעות אלו מתקיים הליך ההתמחרות בין המציעות



המירוץ לרכישת קבוצת פויכטונגר תעשיות ממשיך לספק הפתעות. ל-TheMarker נודע כי איש העסקים שלמה אייזנברג ביקש אחר הצהריים לקבל לידיו את מתווה ההצעה לרכישת פויכטונגר תעשיות, ובשעה זו הוא נמצא בפגישה עם עורך הדין אילן שביט, המנהל את נושא המכירה.



סכום הרכישה שעשוי אייזנברג להציע לא צפוי להיות נמוך מכ-50 מיליון שקל, שהינו הסכום שהציעה קבוצת סקופ -אורדן . היצטרפותו של אייזנברג למירוץ לרכישת החברה מתבצעת ברגע האחרון, שכן היום או מחר אמור להסתיים תהליך ההתמחרות בין הקבוצות המציעות, וזהות הרוכש עליו ימליץ הנאמן בפני בית המשפט אמורה להיחשף.



שלמה אייזנברג מחזיק בשליטה בחברת ערד השקעות הבורסאית, הנסחרת לפי שווי שוק של 170 מיליון שקל והונה העצמי עומד על 397 מיליון שקל. אייזנברג נחקר על ידי רשות ניירות ערך בחשד שניסה להעביר עסקה בין בעלי עניין בחברת ערד השקעות. מעורבותה של יו"ר רשות ניירות ערך, מירי כץ, בפרשה, נחקרה אף היא. נטען כי כץ, על פי בקשתו של מכר ותיק, הרי ספיר, השאילה מתמחה שלה כדי שיסייע להעביר עסקת בעלי עניין בחברה.



ערד מחזיקה בחברת ישרס , שסיימה את הרבעון השני של השנה עם רווח נקי בסך כ-2.5 מיליון שקל לעומת רווח נקי בסך כ-10.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ורווח נקי בסך כ-13.2 מיליון שקל בכל שנת 2001.



החזקה נוספת של ערד היא בחברת תים הבורסאית שמחזיקה בכ-39% מחברת טי.טי.איי , הנסחרת בנאסד"ק. תים סיימה את הרבעון השני עם רווח של 7.6 מיליון שקל - ירידה של 47% לעומת הרבעון הקודם. הכנסותיה של תים ברבעון השני הסתכמו ב-111 מיליון שקל - גידול של כ-11% לעומת הרבעון הקודם ושיעור דומה לזה ברבעון המקביל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully