וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה לשידורי כבלים ולווין שוקלת קנסות על הוט

ריבוי התלונות על הוט ועל רמת השירות בה הביאה באופן חריב לקביעת הפרה על ידי המועצה. "אם הוט לא ימציאו ראיות ותשובות לטענות, יוטלו עיצומים על החברה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המועצה לשידורי כבלים ולווין עשויה להטיל קנס על הוט בשל ריבוי תלונות הציבור, כך עולה מדברים שאמרה היום (שני) יו"ר המועצה, יפעת בן-חי שגב, בדיון הוועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ עדי קול. "באופן חריג קבעתי הפרה לא רק על בדיקות של זמני המתנה שהמועצה עורכת באופן יזום, אלא גם בכלל כמויות של פניות ציבור שקיבלנו", אמרה.

בן-חי שגב הודיעה כי המועצה העבירה לחברת הוט את התלונות. "כעת אנחנו ממתינים לתשובת החברה בתוך שבעה ימים. אם הוט לא ימציאו ראיות ותשובות לטענות, יוטלו עיצומים על החברה ובין היתר גם קנסות", אמרה בן-חי שגב.

בשבוע שעבר פנתה המועצה הישראלית לצרכנות לבן-חי שגב בקריאה להורות להוט להפחית את תעריפיה ב-10% ולהשיב כספים ללקוחותיה כפיצוי על התנהלותה. "בחודשים ינואר עד אוקטובר 2014 התקבלו במועצה הישראלית לצרכנות תלונות רבות נגד חברת הוט", פירט מנכ"ל המועצה, עו"ד אהוד פלג, "ובחלק מהן נטענו טענות קשות. עניינן של קרוב למחצית מהתלונות נוגע לאיכות השירות של חברת הוט וכוללות, בין היתר, גם את הנושאים שלהלן: זמן המתנה בלתי סביר במוקד השירות הטלפוני בניגוד להוראות הרישיון, אי-הגעת טכנאי במועד ללא תשלום פיצוי הקבוע בחוק, טרטור לקוחות, הטרדה טלפונית ואי-תיקון תקלות במועד בקבוע ברישיון".

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully