וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנדים המובילים באופנת הילדים לחורף 2014

מאת: מערכת וואלה! בשיתוך KEDS

26.11.2014 / 16:05

חשיפה למגזינים, אינטרנט, פרסומות וסלבס לבושים במיטב הטרנדים, הם רק חלק מהדרכים בהן רוכשים, הילדים והנוער- ידע וטעם באופנה, ואף לומדים מה נכון או לא נכון, ללבוש בחורף הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילדים של היום מודעים, יודעים ומכירים היטב את הטרנדים של עולם האופנה. הם מהווים קהל צרכני לכל דבר, ורשתות רבות מפנות את מיטב המשאבים ליצירת קולקציות שיתאימו לקנייני העתיד. העידן הדיגיטלי שינה גם הוא את הדרך בה ילדים מתלבשים ואם בעבר ההורה היה היחיד שאחראי על מה ייכנס לארון הבגדים, כיום רבים מהילדים יודעים מה הם רוצים ללבוש, מכירים את החברות והמותגים, מכירים בעובדה כי אופנה היא דרך לביטוי עצמי ואף מחפשים להיראות כגרסת מיני מי של ההורים שלהם, הן כחלק מהערצה כלפי ההורה בגילאים צעירים יותר, והן כפאן פרטי שמאדיר את חווית הקניות המשותפת ומהווה נושא שיחה המאפשר דיאלוג בריא עם הקטנטנים.

סטריט וור, אלטרנטיבי או שכבות, הם לא שמות גנאי או שמות של להקות חדשות, אלא הטרנדים החדשים לחורף הקרוב, הן כמגמה עולמית והן לקטנטנים שחשופים למידע ברשתות החברתיות ודרך מכשירי הסלולר החכמים והטלוויזיה. אז מה לקנות, איך לשלב בארון הקיים וממה כדאי לכם כהורים להימנע בעת הרכישה? קבלו - מורה נבוכים לשופינג עם הילדים.

טרנד ה- סטריט וור(אופנת רחוב), הוא ה- טרנד שלכם כהורים, כדאי להכיר. מדובר במראה כובש, המשלב מספר סגנונות ובעיקר טעם אישי, שיאפשר לילדים להתלבש כמו הגדולים. ככה לא תאלצו כל בוקר לריב עם הילדים מה ללבוש וכמה חשוב שיהיה להם חם וגם תהוו עבורם השראה. אופנת רחוב היא בעצם שילוב של כמה אלמנטים עיצוביים לכדי מראה אחד. גטקס לבן מודפס עם ג'קט עור, חולצת פלאנל מעל גופייה ומכנסי ג'ינס, חולצת טריקו עם צעיף וג'קט ג'ינס, טרנינג עם נעל ספורט וחולצה ארוכה ומעליה חולצה קצרה(מחמם, כבר אמרנו?). מדובר בטרנד המשלב ישן עם חדש, סגנונות וצבעים. רטרו ומודרני בהלימה אחת. אין נכון, לא נכון. יש להעז, לשלב ולתת לטעם האישי להיות חלק מהאאוט פיט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זקן השבט - ג'ינס!

אופנות מתחלפות, טרנדים באים והולכים אבל הג'ינס, במיוחד בגזרה ישרה בצבעי כחול בהיר, נשאר ולא זז ממקומו הבטוח. טרנד הג'ינס ממשיך איתנו מעונה קודמת ומתאים לעונת החורף בה הכול הולך ומותר. צבעוני, משופשף, עם קרעים, שטיפות ותוספות. לג'ינס יש אמירה והוא קל לשילוב בכל ארון ומלתחה. לעונת החורף השיקו חברות האופנה שפע של קולקציות על בסיס הג'ינס, קדס קידס לדוגמא קראה את המפה ולצד מכנסי ג'ינס בגזרת סקיני סטייל רוקיסטי, השיקה ג'ינס הכולל שילובים של בדי עור ושרשרות וטרנד השלייקס שתפס חזק. כמו כן, הפתיעה הרשת עם ג'ינס מודפס בכוכבים, טרנד שכיכב על מסלולי האופנה, ג'קט ג'ינס עם בטנה מחממת או בשילוב סריג נוח ומחמם ללוק שיקי סטייל כוכבי הרוק של שנות השמונים, חולצות ג'ינס עמוסות דנטלים(רוכסנים,אבזמים, ניטים ואבנים) ואף שמלות וחצאיות בשילובים מיוחדים והדפסים שיעשו חשק לילדים להתלבש בבוקר לבית הספר. יש לציין כי ג'ינס משתלב היטב בטרנד השכבות, לוק שיצור מראה טרנדי ומחמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכי אלטרנטיבי שיש

אי אפשר להתעלם מטרנד הרוק - פאנק שרואים בכל מקום, פריטים שמושפעים מאופנת הרוקנרול, סטייל סיאטל ושנות התשעים, בצבעוניות של שחור לבן ואדום, שילובים של דמוי עור במראה רוקיסטי, ניטים וג'קטים המותאמים לילדים, חולצות משבצות וגם חצאיות (עם טול או תחרה) במראה הגראנג' של שנות התשעים. שלבו בארון של הילדה שלכם טייצים, סריגים מודפסים, חגורות ומגפונים והיא תחשוב שאתם הכי מבינים בעולם באופנה. לבנים רצוי לשלב בארון, חולצות משבצות, ג'ינסים בגזרה ישרה, טריקו בהדפסי רוק מדליקים וכמובן בנדה ומגפיים שיצרו לוק נכון וטרנדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תורידו מהם את השכבות

מראה "הבצל", שכבות של בגדים, החל מגרביונים אטומים, סריג, עליונית וג'קט לבנות וג'קט הנלבש על חולצת טי ארוכה ומעליה חולצת כפתורים משבצות. אלו הם רק חלק מהאופציות שמציע מראה השכבות שפותר להורים רבים את השאלה, האם מספיק חם לילד? אל תתפלאו אם בנוסף לג'קט או הווסט, הילדים שלכם ייקח גם חולצה לקשור על המותן.

והכי חשוב, הילדים של היום רוצים להראות שהם יודעים ומבינים. כל חצאית עם טול, הופכת לשיחת המסיבה וכל ג'קט דמוי עור או ג'ינס סטייל ג'סטין ביבר, הוא מושא לקנאה. תנו להם להיות חלק מתהליך הרכישה. הסבירו להם למה בגד מסוים עדיף על משנהו, מה החשיבות של מחיר, צבע ואיכות בד. היו המנטורים שלהם ללקוחות עתידיים בעלי מודעות, הבנה וטעם אישי. אל תבטלו את דעתם והקנו להם כלים, הכוונה ויכולת להיות הסטייליסטים של עצמם. אחרי הכול, הארון שלכם הוא המטרה הבאה שלהם בדרך לבוגרים בעלי טעם וסטייל אישי.

  • עוד באותו נושא:
  • קדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully