וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורש בגדול: מייקל דיוויס יסיים תפקידו בגמביט עם דיווידנד של כ-14.6 מ' ש'

אלי דניאל

12.9.2002 / 9:03

החברה הודיעה על חלוקת דיווידנד בהיקף של כ-47.5 מיליון שקל - כ-43% מהונה העצמי; דיוויס צפוי לסיים תפקידו כמנכ"ל החברה בסוף החודש; בנק לאומי יקבל כ-8.9 מיליון שקל



חברת גמביט תקשורת מחשבים , הנמצאת עדיין בשליטת מייקל דיוויס, הודיעה הבוקר כי תחלק לבעלי מניותיה דיווידנד בהיקף כספי של כ-47.5 מיליון שקל, באופן שבעלי המניות יקבלו לידיהם דיווידנד בסך של כ-19.97 שקל למניה. הדיווידנד האמור מהווה כ-43% מהונה העצמי של גמביט.



דיוויס, המשמש גם כמנכ"ל החברה, עתיד לקבל לידיו דיווידנד בהיקף כספי של כ-14.6 מיליון שקל, בעוד ששכטר נמדר החזקות, הנמצאת בשליטת היהלומנים אברהם ומשה נמדר וליאו שכטר, תקבל לידיה דיווידנד בהיקף של כ-10 מיליון שקל. בנק לאומי , המחזיק בכ-18.7% מהון המניות של גמביט, צפוי לקבל כ-8.9 מיליון שקל. המועד הקובע לזכאות לדיווידנד יחול ב-18 בספטמבר 2002, יום האקס יהיה ב-19 בספטמבר והדיווידנד עצמו יחולק לבעלי המניות ב-2 באוקטובר.



חלוקת הדיווידנד מתבצעת על רקע החלטתו של דיוויס לסיים את תקופת כהונתו כמנכ"ל וכעובד החברה בסוף חודש זה. דיוויס כבר החל בחיפוש רוכשים למניותיו בגמביט - ככל הנראה יהיו אלה היהלומנים לבית שכטר ונמדר, ובמקביל הוא מחפש חברה אחרת אליה הוא יעביר את פעילותו. בעלי השליטה החדשים בחברה צפויים לצקת לתוכה פעילות פיננסית אחרת.



דיוויס רכש בשנת 1996 את השליטה בגמביט מאיש העסקים ראובן גמליאל, ויצק לתוכה את פעילות המעו"ף. בחברה, שעיסוקה הקודם היה בתחום תקשורת המחשבים, היו הפסדים צבורים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, כך שבמשך ארבע השנים הראשונות מאז רכישתה ע"י דיוויס לא שילמה גמביט מס על פעילותה במעו"ף.



גמביט סיימה את הרבעון השני של השנה עם רווח נקי צנוע של כ-52 אלף שקל, קיטון חד בהשוואה לרווח של כ-7.5 מיליון שקל אותו היא רשמה ברבעון המקביל. בסיכום חצי שנתי הציגה גמביט רווח של כ-4.9 מיליון שקל, כ-60% פחות מהרווח אותו היא השיגה בתקופה המקבילה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully