וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: מניות היצוא משכו את טוקיו לעליות על רקע התחזקות הדולר מול הין; סוני עלתה ב-1.3%

עפרה שלו

12.9.2002 / 9:35

הקוספי בקוריאה עלה ב-2% לאחר ששר האוצר אמר כי הרווח הכללי הבנקים יוכפל השנה; NTT דוקומו ירדה ב-1.3% על רקע חששות לתחזיות הצמיחה ואפשרות למחיקות ערך



מניות היצוא רשמו עליות שערים על רקע התחזקות הדולר מול הין, הצפויה להגדיל את מכירותיהן מחוץ ליפאן. הניקיי עלה ב-0.2%. הקוספי בקוריאה עלה ב-2% לאחר ששר האוצר אמר כי הרווח הכללי הבנקים יוכפל השנה. ההאנג סנג בהונג קונג רשם עלייה של 0.4%.



טויוטה עלתה ב-0.7%; סוני רשמה עלייה של 1.3%. סוני אישרה תחזית שנתית למכירת 4.4 מיליון מחשבים אישיים ברחבי העולם, ואמרה כי התחזיות של חברת המחקר IDC לגבי חולשת השוק קיצוניות מדי.



היטאצ'י, יצרנית השבבים השלישית בגודלה ביפאן, עלתה ב-1.3% אף שאמרה כי לא תרשום רווח במחצית הראשונה של השנה.



ענקית הסלולר היפאנית NTT דוקומו, החברה בעלת שווי השוק הגדול ביותר ביפאן, ירדה ב-1.3%. במהלך המסחר צנחה המניה לשפל של שלוש שנים וחצי על רקע חששות לגבי תחזיות הצמיחה שלה ומחיקות ערך אפשריות של השקעות מחוץ ליפאן.



בהונג קונג עלתה צ'יינה סאותרן איירליינס ב-4.6%, על רקע הגידול במספר הנוסעים בחברות תעופה סיניות. חברת הסלולר צ'יינה יוניקום ירדה ב-0.9%. ממשלת סין אמרה כי תאפשר לחברות הטלקום לקבוע בעצמן את מחירי השירותים שהן מספקות. HSBC רשם עלייה של 0.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully