וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ הישראלי LetMeKnow נסגרה

בעז בבאי

12.9.2002 / 10:29

החברה נסגרת לאחר שנכשלה בגיוס הון מבעלי מניותיה - פורמולה ויז'ן המחזיקה בכ-32% מהחברה, פורמולה ונצ'רס ואריה ונצ'רס - וממשקיעים חדשים

חברת הסטארט אפ הישראלי LetMeKnow סגרה את פעילותה ופיטרה את 20 עובדיה בישראל וספרד. זאת לאחר שבעלי המניות שלה, פורמולה ויז'ן, המחזיקה כ-32% ממניות החברה, פורמולה ונצ'רס ואריה ונצ'רס החליטו שלא להזרים כסף נוסף למימון המשך פעילותה והיא נכשלה לגייס כספים ממשקיעים חדשים.

LetMeKnow, שהוקמה ב-1998, פיתחה מערכת להפצת מידע בזמן אמת על פי הגדרת לקוח באמצעות ערוצי תקשורת שונים כטלפון נייד, פקס, דואר אלקטרוני וזימונית. החברה מתכוונת כעת למכור את נכסי הקניין הרוחני שלה.

באוקטובר 2000 גייסה LetMeKnow כ-3.5 מיליון דולר לפי שווי חברה של 11.5 מליון דולר אחרי הכסף. בגיוס השתתפו פורמולה ונצ'רס, אריה ונצ'רס ומשקיעים נוספים. בדצמבר 2001 העריך עופר שלו, מנכ"ל LetMeKnow, שהחברה תצליח להשלים גיוס בהיקף של 5-7 מיליון דולר עד סוף הרבעון השני 2002. אבל כאמור, מגעים אלו לא הבשילו לכלל עסקה.

LetMeKnow רשמה הצלחה ראשונית בחדירה לשוק הסלולר הספרדי בסוף השנה שעברה, כאשר חתמה על חוזים עם תאגיד התקשורת ריקולטוס הספרדית וקבוצת מרקה, להפצת תכנים ומידע בנושאי כלכלה וספורט למנויים של מפעילת הסלולר הספרדית טלפוניקה. ההסכם היה אמור להניב לחברה ההכנסות של כ-1.5 מיליון דולר בשנה הראשונה. בנוסף חתמה החברה על חוזה עם מועדון הספורט הספרדי ריאל מדריד, להשקת שירות מידע בתשלום, שיכלול חדשות על המועדון, מידע על שחקנים, אירועים ומשאלים.

באוגוסט 2001 מונה אלכס גלעדי, חבר הוועד האולימפי הבינלאומי וסגן נשיא לספורט ברשת הטלוויזיה NBC, כיועץ לדירקטוריון. זאת במטרה ל סייע לחברה בחדירה לשוק הספורט הבינלאומי. אולם, מלבד השגת דריסת הרגל הראשונית בשוק הספרדי, נכשלה החברה בניסיון לחדור למדינות נוספות באירופה.

בישראל נמנים על לקוחותיה של LetMeKnow, ערוץ הספורט (ערוץ 5), סאן ריידר, יפעת, מנפאואר, גלובס, השלוחה המקומית של בנק ההשקעות CIBC אופנהיימר, אוניברסיטת מנצ'סטר ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully