וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

און טראק בדרך לנאסד"ק: הגישה מסמכי הרישום לרשות ני"ע האמריקאית

אמיר טייג

12.9.2002 / 10:51

החברה צופה כי תתחיל להיסחר בארה"ב לקראת סוף אוקטובר; מנכ"ל החברה: הרישום למסחר בארה"ב עולה בקנה אחד עם שאיפותיה העסקיות של החברה

חברת און טראק עומדת להשלים תהליך רישום למסחר בבורסת נאסד"ק בארה"ב, וצופה כי תתחיל להיסחר לקראת סוף חודש אוקטובר. החברה הגישה את מסמכי הרישום אמש לרשות ניירות ערך האמריקאית. המנכ"ל, עודד בשן, אומר כי החברה מודעת לאתגר שברישום למסחר בארה"ב, ובטוחה כי שאיפותיה העסקיות יעלו בקנה אחד עם רישום זה.

חברת און טראק מראש פינה, שנוסדה בשנת 1990, עוסקת בפיתוח ותכנון כרטיסים חכמים ללא מגע, המבוססים על מעבדים זעירים, למספר רב של שווקים. אפליקציות שפותחו על ידי OTI כוללות פתרונות לתחבורה ציבורית, חניה, מערכות ניהול תדלוק, בקרת כניסה ועוד.

החברה הונפקה באוגוסט 1999 בנויר מרקט בגרמניה, וגייסה סכום של 39 מיליון דולר לפי מחיר של 8.5 יורו למניה, בהנפקה שבוצעה לפי שווי חברה של כ-200 מיליון דולר. מאז ירד מחיר המניה באופן חד, והוא עומד היום על 0.92 יורו. בשן אומר כי הרישום בבורסת נאסד"ק ימקם את החברה בדרך הנכונה להעלאת ערך מניותיה. לדבריו, הרישום בארה"ב תומך בתוכניות החברה להתרחבות בשוקי ארה"ב.

לפני כשבועיים דיווחה החברה על גידול של 10% בהכנסותיה וצמצום ההפסד הנקי ב-59% במחצית הראשונה של השנה לעומת המחצית הראשונה של 2001. הכנסות החברה במחצית הסתכמו ב-9.7 מיליון דולר, לעומת 8.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה. ההפסד הנקי בתקופה המדווחת הסתכם ב-2.1 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 5.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2001. במונחי מניה, דיווחה החברה על הפסד של 1.34 דולרים לעומת הפסד של 3.39 דולרים למניה במחצית הראשונה של השנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully