וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייטסקייפ תספק ציוד אופטי ל-JEA - המפעילה והמנהלת את רשת החשמל של ג'קסונוויל שבפלורידה

גתית פנקס

12.9.2002 / 11:35

JEA היא חברת התשתיות העירוניות השמינית בגודלה בארה"ב; מ-JEA נמסר כי נבחנו בסה"כ כ-10 פתרונות שונים, ומתוכם נבחרה פלטפורמת ה-XDM של לייטסקייפ



לייטסקייפ, החטיבה האופטית של חברת אי.סי.איי טלקום הישראלית, הודיעה היום כי JEA, שהיא חברת התשתיות העירוניות השמינית בגודלה בארה"ב, תעשה שימוש בפלטפורמת ה-XDM של לייטסקייפ, שתאפשר לה שדרוג של רשת התקשורת שלה בג'קסונוויל שבפלורידה. JEA מפעילה ומנהלת את רשת החשמל של ג'קסונוויל, שהוקמה ב-1895.



פלטפורמת ה-XDM של לייטסקייפ מציעה לספקי תקשורת מסלול המרה לשירותי פס רחב מהדור הבא ותמיכה רבת שירותים במסגרת מוצר אחד. הרשת של JEA צפויה להתחיל להעביר תקשורת באמצע החודש הנוכחי, ולייטסקייפ תאפשר לה לשפר את קיבולת הרשת הקיימת שלה ולעשות שימוש בתשתית תקשורת אופטית.



בלייטסקייפ אומרים ששוק התשתיות מגלם בתוכו פוטנציאל גדול, והם מסתמכים על מחקר שערכה Unites Telecom Council לפיו שוק התשתיות הוציא כ-3.5 מיליארד דולר עבור ציוד תקשורת ושירותים נלווים ב-2001, מה שהופך אותו לסגמנט השני בגודלו בארה"ב. מ-JEA נמסר כי נבחנו בסה"כ כ-10 פתרונות שונים ומתוכם נבחר זה של לייטסקייפ.



ברבעון השני של השנה הציגה לייטסקייפ הכנסות רבעוניות של כ-45.1 מיליון דולר - כ-18% פחות מהכנסותיה ברבעון המקביל. ברמה התפעולית צימצמה לייטסקייפ את הפסדיה מכ-5.6 מיליון דולר לכ-3.5 מיליון דולר. אי.סי.איי, החברה האם, נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-210 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully