וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק המט"ח: הדולר יורד ב-0.4% לרמה של 4.748 שקלים על רקע התפוגגות החששות מיום השנה ל-11 בספטמבר

ליאור כגן

12.9.2002 / 19:18

במהלך הבוקר ירד הדולר עד ל-4.727 שקלים; בחדרי העסקות מעריכים כי היחלשות הדולר עשויה להימשך בימים הקרובים;



המסחר התנודתי בדולר, המאפיין את ימי המסחר האחרונים, נמשך גם היום. בשעה זו נסחר הדולר ברמה של 4.748 שקלים - ירידה של 0.4% לעומת השער היציג. יש לציין כי הירידה בדולר החלה כבר אתמול לאחר קביעת השער היציג, כך שלמעשה הדולר נסחר בשעה זו ללא שינוי יחסית לשער הסגירה. במהלך שעות הבוקר כבר ביקר הדולר ברמה נמוכה יותר של 4.729 שקלים - ירידה של 0.8% מול היציג שנקבע אתמול.



בימים האחרונים מורגשת עלייה במחזורים ובעניין שמרכז המסחר בדולר. אתמול התחזק הדולר עד קביעת היציג לרמה של 4.767 שקלים על רקע רכישות ספקולטיוויות של בנקים זרים. לאחר קביעת השער היציג ירד שערו של הדולר לרמה של 4.746 שקלים.



בחדרי העסקות העריכו כי מאחר שיום השנה לאירוע הטרור עבר בשקט, הדולר יירד מעט לאחר שגופים רבים שרכשו דולרים בימים האחרונים עברו לצד המוכרים לאחר שהתפוגגה מעט אי הוודאות סביב אירועי ה-11 בספטמבר. כמו כן מעריכים בחדרי העסקות כי מגמת היחלשות הדולר מול השקל עשויה להימשך בימים הקרובים.



מנתוני בנק ישראל עולה כי נפח המסחר בימים האחרונים עלה לכ-700-800 מיליון דולר בהשוואה לממוצע יומי של כ-600 מיליון דולר בחודש אוגוסט. מהנתונים עולה כי הגופים הפיננסיים הזרים הכפילו בחודש ספטמבר את נפח פעילותם היומי לכ-150 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully