וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: מגמה שלילית על רקע שבירת רצף העליות בוול סטריט; וודאפון מאבדת 4.8% על רקע הורדת המלצה

עפרה שלו

12.9.2002 / 14:21

פיליפס מאבדת 5.2% לאחר שצפתה ירידה במכירות השבבים ביחס לרבעון הקודם; מניות פובליסיס ו-WPP יורדות ב-2% וב-1.8% בהתאמה, על רקע הורדת המלצה



מגמה שלילית במסחר באירופה לאחר שאתמול נשבר רצף העליות בוול סטריט, והמסחר נסגר בירידות קלות. ירידות שערים נרשמות במגזרי הטלקום, הטכנולוגיה, הנפט והתרופות. מניות הפרסום יורדות בעקבות הורדת המלצות מצד UBS ורבורג. לונדון יורדת ב-1.2%; פאריס מאבדת 2.1% ופרנקפורט רושמת ירידה של 1%.



פראנס טלקום, המפרסמת מחר את תוצאותיה הכספיות, יורדת ב-4.4% לאחר שה"פייננשל טיימס" דיווח כי בכוונתה לבצע הנפקת זכויות בשווי של 15 מיליארד דולר במחיר נמוך ממחיר השוק.



וודאפון, מפעילת הסלולר הגדולה באירופה, יורדת ב-4.8% לאחר ש-UBS ורברוג הוריד את המלצתה מ"קנייה חזקה" ל"החזק". 2MMO מאבדת 4.7% ואורנג' יורדת ב-5.6%.



מניות ענקיות הפרסום פובליסיס ו-WPP יורדות ב-2% וב-1.8% בהתאמה, על רקע הורדת המלצה מצד יו.בי.אס ורבורג.



פיליפס מאבדת 5.2%. מורגן סטנלי הוריד את ההמלצה למניית החברה מ"משקל יתר" ל"נייטרלי". דקות ספורות לאחר הורדת ההמלצה, פירסמה פיליפס תחזיות לרבעון השלישי. החברה צופה לרשום צמיחה של 12%-14% במכירות השבבים ברבעון השלישי ביחס לרבעון המקביל לפני שנה. בהשוואה לרבעון השני, צפויות מכירות השבבים לרדת ב-4%-6%.



ST, יצרנית השבבים הגדולה באירופה, יורדת ב-3%. אינפיניון רושמת ירידה של 2.6%. יצרנית ציוד התקשורת אלקטל מאבדת 3.5%, ונוקיה יורדת ב-1.3%.



קרדיט אגריקול, הבנק השני בגודלו בצרפת, דיווח על ירידה של 27% ברווח במחצית הראשונה של השנה, על רקע מחיקות בארגנטינה והפסדים של השותף האיטלקי IntesaBCI. אנליסטים צופים כי אגריקול ירכוש שליטה בבנק קרדיט ליונז, וינשל את BNP פאריבה ממעמדו כבנק הגדול בצרפת. מניות קרדיט אגריקול יורדות ב-3.5%.



חברת שיט התענוגות הבריטית P&O פרינסס עולה ב-5.5% על רקע דיווחים כי ניצבות הסחר הפדרלית אישרה לה להתמזג עם קרניבל או עם רויאל קריביאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully