וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגה אלקטרוטכניקה מתכוונת להגיש בתקופה הקרובה בקשה לצו להקפאת ההליכים

אילן מוסנאים

12.9.2002 / 11:15

כך נודע ל-TheMarker; לפני כשבוע הגישה "חברת נכס באור עקיבא" בקשה לפירוקה של החברה; בעל השליטה, איציק גולדנברג, מסר כי "אינו יכול לאשר או להכחיש הידיעה" * בקשה לפירוקה של נגה הוגשה לבית המשפט * נגה: בקשת הפירוק שהוגשה אתמול - לשם הפעלת לחץ



נגה אלקטרוטכניקה מתכוונת להגיש בתקופה הקרובה בקשה לבית המשפט שיוציא צו להקפאת ההליכים נגדה, כך נודע ל-TheMarker. בעל השליטה בחברת נגה אלקטרוטכניקה, איציק גולדנברג, אמר ל-TheMarker, כי הוא אינו יכול לאשר או להכחיש את הידיעה וכי "היום בערב נהיה יותר חכמים".



ביום רביעי שעבר הגישה "חברת נכס באור עקיבא" בקשה לפירוקה של נגה אלקטרוטכניקה לבית המשפט המחוזי בתל אביב.



המבקשת טענה כי התנהגותה של נגה עוררה בה חשש כבד כי היא חדלת פירעון וחשש זה התאמת ב-26 באוגוסט 2002 עם פרסומה של כתבה ב-TheMarker המסבירה את מחדליה של נגה בפירעון דמי השכירות ומוכיחה מעבר לכל ספק כי נגה חדלת פירעון. המבקשת הוסיפה כי לאחר התפטרותו של אלי פסח, אשר כיהן כדירקטור חיצוני בחברה, ניסתה נגה להסתיר את מצבה הפיננסי ובדיווח המיידי ששיגרה לבורסה, היא העלימה קטעים קשים ממכתב ההתפטרות של פסח.



נציין כי הבקשה של "חברת נכס באור עקיבא", באה יומיים בלבד לאחר שנגה אלקטרוטכניקה פירסמה אזהרת רווח חמורה, לפיה היא צפויה לסיים את הרבעון השני עם הפסד של 40-60 מיליון שקל.



בתגובה ראשונה שהגישה נגה לבית המשפט טענה נגה אלקטרוטכניקה, כי לא היה כל צורך בנקיטה בהליך של בקשת פירוק, שהינו הליך קיצוני. בא כוח החברה טען כי הליך זה ננקט כדי להפעיל לחץ על נגה, המצויה בימים אלה בעיצומו של מו"מ להשגת הסדר פריסת חובות עם הבנקים ובמהלך של ארגון מחדש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully