וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת מרחב רכשה קו מוצרי אינסטלציה מחברת האם שלה ליפסקי תמורת 21.2 מיליון שקל

אמיר טייג

12.9.2002 / 15:03

אביגדור כהן, מנכ"ל קבוצת מרחב, מציין כי השלמת העסקה תאפשר יצירת סינרגיה ואפשרות למתן מענה מקיף בתחומי הגימורים למטבח ולאמבט



קבוצת מרחב מדווחת היום כי רכשה את קו מוצרי האינסטלציה של חברת ליפסקי תמורת 21.2 מיליון שקל. שתי החברות נמצאות בבעלות ל.מ. ליפסקי . אביגדור כהן, מנכ"ל קבוצת מרחב, מציין כי השלמת העסקה תאפשר יצירת סינרגיה ואפשרות למתן מענה מקיף בתחומי הגימורים למטבח ולאמבט. כמו כן, הוא מעריך כי העסקה תמצב את הקבוצה כמובילה בתחומה.



ברבעון השני של השנה רשמה מרחב רווח נקי של כ-4.5 מיליון שקל - גידול של 22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה הסתכמו במהלך הרבעון השני של השנה בכ-50 מיליון שקל. זאת, לעומת 45 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מתחילת השנה רשמה מרחב הכנסות ממכירות בסך של כ-93 מיליון שקל, לעומת 85 מליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-9%. ליפסקי, העוסקת בייצור מוצרי פלסטיק, רשמה רווח נקי בסך 3.4 מיליון ברבעון השני של 2002, לעומת רווח נקי בסך 5.9 מיליון ברבעון המקביל אשתקד ורווח נקי בסך 7.9 מיליון בכל שנת 2001.



קבוצת מרחב עוסקת בייצור והפצה של מוצרי גמר בנייה באמצעות שתי חברות בת - חמת, המפתחת ומייצרת ברזים לשימוש ביתי, וחרסה סטודיו, המייצרת כלים סניטריים. שוק הכלים הסינטריים בישראל מאופיין בתחרותיות קשה הנובעת מיבוא זול יחסית מטורקיה, איטליה וארצות מזרח אירופה. מוצרי מרחב מתחרים בפלח השוק האמצעי והעליון, המאופיין באיכות מוצר גבוהה יחסית ומחיר תחרותי. עם זאת, רמת המחירים של מוצרי החברה אינו תחרותי מול היבוא הזול.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully