וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורקה אינטראקטיב של אמבלייז סיסטמס עומדת לחתום על הסכם שיתוף פעולה עם נוקיה

בעז בבאי

12.9.2002 / 15:51

החברות הגישו הצעות משותפות במספר מכרזים לאספקת שירותי מולטימדיה על רשתות תקשורת בפס רחב וסלולר; יציגו פתרון משותף בתערוכת IBC באמסטרדם



אורקה אינטראקטיב, חברת בת של אמבלייז סיסטמס , עומדת לחתום בקרוב על הסכם שיתוף פעולה עם חברת נוקיה , יצרנית הטלפונים הסלולרים הגדולה בעולם. שתי החברות כבר הגישו הצעות משותפות במספר מכרזים לאספקת שירותי מולטימדיה על גבי רשתות תקשורת בפס רחב וסלולר.



אורקה ונוקיה ידגימו את הפתרון המשותף שלהן במסגרת התערוכה הבינלאומית IBC, שתיפתח מחר באמסטרדם. ההדגמה שתיערך בביתן של אורקה תאפשר למבקרים לראות סרטי וידאו על פי דרישה, תוך שימוש בתוכנת ה-RiGHTv של אורקה ופלטפורמת ה-500D של נוקיה, המאפשרות למפעילים לספק שירותים מתקדמים, כמו אינטרנט מהיר, וידיאו לפי דרישה וטלוויזיה אינטראקטיווית על תשתית מודמים בפס רחב בטכנולוגיית DSL.



שתי החברות הציגו ביוני במסגרת תערוכת תקשורת בסינגפור פתרון משותף, המאפשר לבעלי טלפונים סלולרים מתקדמים של נוקיה, דגמי קומיוניקטור 9210, לצפות בתצוגה מקדימה של סרטי וידאו על גבי צג הטלפון הסלולרי ולבצע הזמנות מוקדמות של סרטי וידאו, לשם צפייה בטלוויזיה דיגיטלית או מחשב אישי.



אורקה, שפיתחה פתרונות תוכנה לניהול העברת קבצי וידיאו, אודיו ונתונים על גבי מספר ערוצי תקשורת, מטלוויזיה אינטראקטיווית ועד לטלפונים סלולריים, נרכשה באפריל 2000 על ידי אמבלייז תמורת 33 מיליון דולר בעסקת מניות.



אורקה חתמה בחודשים האחרונים על מספר עסקות עם חברות באירופה ואסיה, בהן חברת התקשורת הממשלתית בטייוואן, צ'ונגווה, וחברת ברדבאנד מדיה הנורווגית. החברה מנהלת כיום מגעים למכירת הפתרון הטכנולוגי שלה לחברות תקשורת יפאניות וסיניות וכן לחברת פאסטווב האיטלקית.



אורקה אינטראקטיב, שנוסדה בשנת 1996 מעסיקה כיום כ-70 עובדים, מרביתם במטה הניהול ומרכז הפיתוח, הממוקם במשרדי אמבלייז ברעננה. החברה יצרה עד כה שותפויות אסטרטגיות עם החברות הישראליות אופטיבייס , אן.די.סי , ביטבאנד, והחברות הבינלאומיות אורקל , nCUBE וסיליקון גרפיקס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully