וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירור והספקה תרשום הוצאה של 7 מיליון שקל ברבעון השלישי בגין תשלום מס של החברה הבת יפאורה

אמיר טייג

12.9.2002 / 17:33

יפאורה הגיעה להסכם עם מס הכנסה לפיו תשלם שומה נוספת על חשבון השנים 1995-1999; החברה האם, ספנות והספקה, תרשום הוצאה של 5 מיליון שקל



קירור והספקה הגיעה להסכם עם מס הכנסה לפיו החברה הבת יפאורה תשלם לרשויות המס סכום חד פעמי של 10 מיליון שקל על מנת להסדיר את שומת המס לשנים 1995-1999. קירור, המחזיקה כ-70% מיפאורה, תרשום הוצאה בדו"חותיה המאוחדים בסכום של 7 מיליון שקל. לפיכך, הרווח הנקי עליו תדווח החברה יקטן בסכום זה. החברה האם של קירור, ספנות והספקה , תרשום הוצאה של 5 מיליון שקל בדו"חותיה המאוחדים.



ההסכם עם מס ההכנסה מביא לסיומו תהליך במסגרתו הגישה החברה השגה לרשויות המס נגד שומה לתקופה האמורה, אשר הסתכמה ב-28 מיליון שקל. יפאורה רשמה הפרשות לחובות מסופקים בגין חלק משומה זו.



קירור והספקה, אשר נמצאת בשליטת שלמה רודב, עוסקת במתן שירותי החסנה וקירור, וכן מחזיקה ביפאורה ובתפוגן, המייצרת מוצרי מזון מתפוחי אדמה. קירור פועלת זמן מה על סף הרווחיות, אך בסיכום עדיין רושמת הפסדים. שומה של 7 מיליון שקל צפויה להקשות על החברה לחזור לפסי רווחיות ועשויה אף להעמיק את הפסדיה ברבעון השלישי. לדברי שלמה רודב, "שומה של 7 מיליון שקל לא תעביר את החברה בהכרח להפסד. תוצאות החברה מושפעות יותר מתוצאות הפעילות העסקית של תפוגן ויפאורה וכן מהשפעת האינפלציה על תוצאות החברה והחברות המוחזקות".



ברבעון השני רשמה החברה הכנסות של 154 מיליון שקל והפסד של 225 אלף שקל. בשנת 2001 כולה רשמה קירור והספקה הפסד של 4.7 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully