וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיטל גרופ מכרה לאחרונה 1.5 מיליון מניות אודיוקודס והקטינה החזקתה ל-4%

שירלי יום-טוב

12.9.2002 / 19:38

ההחזקה הקודמת עמדה על 7.5%; מייק לילו, סמנכ"ל הכספים באודיוקודס: משקיעים מחפשים הזדמנויות ומשנים פוזיציות, יש תחלופת בעלי עניין כל הזמן



Capital Group International, עד לפני מספר חודשים המחזיקה המוסדית הגדולה ביותר באודיוקודס , מכרה בתקופה האחרונה כמיליון וחצי מניות אודיוקודס והקטינה באופן משמעותי את החזקתה בחברה. כך עולה ממסמך שהוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC) לפני יומיים.



קפיטל החזיקה נכון לסוף הרבעון השני כ-3.1 מיליון מניות אודיוקודס שהיוו כ-7.5% מהון המניות של החברה. לאחר מכירת המניות היא מחזיקה כעת ב-1.6 מיליון מניות בלבד המהוות כ-4% מהון המניות.



"יש תחלופה של בעלי עניין כל הזמן, משקיעים מחפשים הזדמנויות ומשנים פוזיציות", אומר מייק לילו, סמנכ"ל הכספים באודיוקודס. "יש כאלה שיורדים בהחזקות ומצד שני יש כאלה שעולים, כמו למשל פידליטי", הוא אומר.



עבור קפיטל מדובר במכירה שנייה של מניות אודיוקודס בחודשים האחרונים. לילו מציין כי קפיטל ביצעה את ההשקעה באמצעות שני מנהלי תיקים שאחד מהם לא הכיר כמעט את אודיוקודס ואת תחום הפעילות שלה. לדבריו, ההשקעה בתחום של VoIP לא נראתה לאותו מנהל תיקים אטרקטיווית ולכן, גם תחלופה של מנהלי תיקים יכולה לפעמים להיות סיבה לשינוי פוזיציות בין משקיעים מוסדיים.



במקום הראשון בין המשקיעים המוסדיים באודיוקודס נמצאת כעת חברת ההשקעות הבינלאומית פידליטי, המחזיקה נכון לסיום הרבעון השני כ-8.5% ממניות החברה. פידלטי מחזיקה באודיוקודס באמצעות הקרנות FMR (פידלטי מחקר וניהול), FIL (פידלטי אינטרנשיונל) ו-MTC (פידלטי ניהול קרנות), ולשלושתן כעת 3.4 מיליון מניות של אודיוקודס.



אודיוקודס עוסקת בפיתוח מוצרים להעברה של קול ברשתות תקשורת (VoIP). מניית החברה נסחרת כעת במחיר של 2.1 דולרים, המשקף לה שווי שוק של כ-81 מיליון דולר. בשלושת החודשים האחרונים איבדה המניה כ-36% מערכה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully