וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה כפולה: טבע הודיעה על פסיקת בימ"ש לטובתה ועל אישור חדש מה-FDA

שירלי יום-טוב

12.9.2002 / 22:15

בית המשפט פסק כי הפטנט על טבליות ה-ibuprofen אינו תקף; ה-FDA אישר סופית את שיווק תרופת ה-Nizatidine; היקף המכירות של שתי התרופות - כ-350 מיליון דולר



ענקית התרופות הגנריות טבע סיפקה היום שתי הודעות חיוביות, בזו אחר זו. בראשונה הודיעה החברה כי בית המשפט המחוזי באילינוי, ארה"ב, פסק לטובתה וקבע כי הפטנט על טבליות ה-ibuprofen וה-Hydrocodone Bitartrate אינו תקף. הטבליות הן הגירסה הגנרית לתרופת ה-Vicoprofen של חברת התרופות אבוט האמריקאית והן מיועדות לשיכוך כאבים חזקים.



לטבע אישור טנטטיווי (ANDA) לתרופה תחת paragraph 4, המאפשר מכירת התרופה באופן בלעדי למשך 180 יום. טבע מוסרת בהודעתה כי היא מצפה לאישור סופי לתרופה בזמן הקרוב, זאת לאחר מסירת פרטי פסיקת בית המשפט למינהל המזון והתרופות בארה"ב (FDA). מכירות התרופה השנתיות מסתכמות ב-108 מיליון דולר.



עוד בישרה היום טבע על אישור סופי מה-FDA לקפסולות ה-Nizatidine במינון של 150 ו-300 מ"ג. זוהי הגירסה הגנרית של תרופת ה-Axid Pulvules של חברת התרופות אלי לילי האמריקאית המיועדת לטיפול בכיב התריסריון. מכירות התרופה השנתיות מסתכמות ב-225 מיליון דולר וטבע צפויה להתחיל בשיווק התרופה באופן מיידי.



מניית טבע עולה כעת ב-12% למחיר של 68 דולר המשקף לחברה שווי שוק של 8.7 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully