וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית מקדונלד'ס נפלה לשפל של כמעט 7 שנים בעקבות הורדת תחזיות אנליסטים

סוכנויות הידיעות

12.9.2002 / 23:11

בנקי השקעות חוששים כי תוכנית לארגון מחדש של סניפי רשת המזון המהיר תפגע בשורה התחתונה שלה



מניית מקדונלד'ס (סימול MCD) צנחה היום לשפל של כמעט שבע שנים אחרי ששני בנקי השקעות גדולים הורידו את מחירי היעד שלהם למניה, והביעו פסימיות ביחס לתוכנית לארגון מחדש של סניפי רשת המזון המהיר בארה"ב.



מניית מקדונלד'ס צנחה במהלך המסחר בניו יורק אל מתחת למחיר של 20 דולר לראשונה מאז חודש אוקטובר 1995.



אנליסטים רבים בוול סטריט מטילים ספק באשר לסיכויים שהאסטרטגיה החדשה של הרשת, הכוללת תפריטים מוזלים ועיצוב מחדש של סניפיה הישנים, תוביל להגדלת מכירותיה בארה"ב. לטענתם, האסטרטגיה עלולה אף להניב תוצאה לא רצויה משום שהיא תפגע ברווחיה בעתיד. מקדונלד'ס מסרה כי תספק פרטים נוספים לגבי התוכנית בעדכון הרבעוני שלה ביום שלישי הבא. החברה סובלת מזה מספר רבעונים מהאטה במכירות בארה"ב.



אנליסט סלומון סמית ברני, מארק קלינובסקי, הוריד את תחזית הרווח שלו למקדונלד'ס לרבעון השלישי ל-41 סנט למניה מ-42 סנט, וקיצץ את מחיר היעד של המניה ל-23 דולר מ-26 דולר. קלינובסקי הותיר ללא שינוי את הדירוג של "תשואת חסר" למניית החברה.



אנליסט CIBC וורלד מרקטס, ג'ון גלאס, הוריד את מחיר היעד שלו למניית מקדונלד'ס לטווח של 12-18 חודשים ל-24 דולר מ-30 דולר, והזהיר כי מחיר המניה עשוי לרדת עד לשפל של 18-19 דולר. גלאס אף הוא הותיר ללא שינוי את דירוג שלו למניה.



אנליסטית גולדמן סאקס, קוראלי טורנייר ויטר, הותירה את תחזית הרווח שלה לחברה לרבעון השלישי על 42 סנט למניה, בהתאם לתחזיות האנליסטים של תומסון פירסט קול ומולטקס גלובל אסטימטס.



מקדונלד'ס, רשת המזון מהיר הגדולה בעולם, מפעילה למעלה מ-30 אלף סניפים ברחבי העולם, מתוכם יותר מ-13 אלף בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully